14 Mayıs 2014

Yepyeni Bir Tatil



The Black Keys - She's Long Gonna

Birkaç kez kendi kendime, tek bir başıma, keyif için bir kadeh kırmızı şarap içmişliğim var ömrümde.. Özellike bu yaz plaktan bir Tim Buckley şarkısı dinlerken..
Hayatım boyunca "sadece birkaç kez" diyorum "yalnız başıma içtim".. Çünkü alkol sadece arkadaşlarla içilince keyifli bir şey benim için..
Yalnızken içmemin hiçbir anlamı yok..
Ama bu gece, olanca yorgunluğumun üzerine, bütün gün inşaat ve ustalarla uğraşmışken, kafamda binbir türlü dert varken, evi temizlemişken, ders çalışmışken, kızım ve film okuma atölyemde arkadaşlarla keyiflenmişken.. Gecenin bir vakti yere uzanmış müzik dinliyorken.. öfkeyle kalkıp bir bira açmışsam, yolunda olmayan şeyler var demek ki içimde.. Çünkü ben ilk kez kendi başıma, bir başıma, tek başıma, bira içtim.. Ve ilk kez bu keyif için değildi..
Bu iyi değil..
Sanki olması gerekenler, olması gereken yerde değil..
Olmaması gerekenler ise olmaması gereken yerlerde..
Hayatımın bu en yoğun döneminde, değil dinlenmek uyumaya zor vakit buluyorken, nasıl oluyor da yine de içimi karıştırmaya vakit buluyorum şaşılası..
Her şeye gücüm yetmiyor elbet..
Yalnız mücadele etmek hiç kolay değil bunca şeyle..
Ama inadım tutmaya görsün işte benim de..
En büyük sığınağım inadım..
Biliyorum en acil ihtiyacım bir tatil..
Yeni, yepyeni bir yerlere..
Yeni, yepyeni bir şekilde dönüş için..
Aç şimdi yukarıdaki şarkıyı dinle..
Şerefe..



4 yorum:

Evren dedi ki...

uzun zaman olmuş okumayalı seni... içinin karışıklığı yasa denk gelmiş, belki durulur biraz.
bana öyle oluyor mesela, anlamsızlaşıyor her şey zamansız ve amansız ölümler karşısında.

7.oda dedi ki...

Evrencim, yasın da etkisi oldu zaten. Gün içerisinda cafenin inşaatı yüzünden her şeyden uzak kalıyorum, duymamisim. Sonra kostura koştura temizlik evde, kızımla yemek derken atölyem başlıyor. Atölye bitip ardından ortalığı toplayinca ancak internetin başına gece oturabiliyorum. İç sıkıntım haberleri görünce patlayiverdi zaten. OLMASİ GEREKRNLER OLMASI GEREKEN YERDE DEGİL, OLMAMASİ GEREKENLER, OLMAMASİ GEREKEN YERLERDE..:(

dark... dedi ki...

Dark was here...:) özlemisim buraya bakmayi..

7.oda dedi ki...

yakın zamanda yeniden canlandıracağım burayı dark :)