19 Mart 2012

Her Gün Yeni Bir Şarkı



Wild Beasts - We Still Got the Taste Dancin' on Our Tongues


Öyle zamanlar olur ki, bildiğiniz tüm şarkılardan sıkılmışsınızdır ve şimdiye kadar hiç duymadığınız bir şarkı dinlemek istersiniz..

Öyle zamanlar olur ki, müzik dinlemek istersiniz ama o an hangi şarkıyı istediğinizi bulamazsınız..

Öyle zamanlar olur ki, gözünüzü kapatıp sürpriz bir şarkı açmak istersiniz..

Öyle zamanlar olur ki, şarkı falı tutarsınız, sıradaki şarkı onun hisleri olsun dersiniz..

Öyle zamanlar olur ki, kendinizi gömülü kalmış bir hazineye benzeyen şarkıların içine atmak istersiniz..

İşte böyle zamanlar için birebir bir site :
Her gün Yeni Bir Şarkı

Fazla söze gerek yok aslında.. Her gün, canınızın bir şarkı dinlemek istediği anda tıklayın ve o günün şarkısını dinleyin.. Çünkü bu site sanki müzikal bir günlük gibi.. Kimbilir belki bir gün karşınıza çok sevdiğiniz bir şarkı çıkar, bir gün hiç bilmediğiniz.. Belki de bir gün hayatınızın şarkısı..

Her Gün Yeni Bir Şarkı sitesinden ilk günlerde keşfettiğim ve hala keyifle dinlediğim, dinlerken kendimi ritme kaptırıp salınıp durduğum bir şarkıyı seçtim yazım için de.. Wild Beasts’ten We Still Got the Taste Dancin' on Our Tongues..

Haydi bakalım siz hangi şarkıları keşfedeceksiniz.. Keyifli dinlemeler..

10 yorum:

ecishbucush dedi ki...

İşte bu paylaşım bildiğin lokma tatlısı gibi geldi :)) merci ;)

Ali Aydın dedi ki...

Ne guzel bi sarki..

Ali Aydın dedi ki...

Hatta Bayildim

Vladimir dedi ki...

Çok güzel bir şey bu, çok teşekkürler.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Sanki benim ruh halimi anlatmışsınız. Şarkı güzeldi daha önce hiç dinlememiştim teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bugünün şarkısı olarak selda bağcandan ince ince bir kar yağarı seçmiş. Çok eskilere götürdü beni. Teşekkürler bu güzel siteden haberdar ettiğiniz için.

banu dedi ki...

yine 7.ODA'dan güzel bir haber :)))) hergün youtubeden acaba bugün farklı ne dinlesem derdi yok artıkk...Fikir şahane

zeys dedi ki...

sarkıyada paylasıma da bayıldımm
bu arada blogunu yenı kesfettım :) takıpteyım..benımkıne de beklerım..ıyı haftasonları :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Sevdim bu tavsiyeyi.Bakalım neler neler var.

Adsız dedi ki...

Çok iyi fikir bende şarkısız duramayanlardanım.Tavsiyeler güzeldir.Yeni kapıları aralar.Teşekkürler.