5 Mart 2012

Anne Sevgisi



Pink Floyd - MOTHER


Bir annenin çocuklarına verebileceği en büyük şey SEVGİdir..
Yavrusuna bir yandan sevildiğini sınırsızca hissettirirken, bir yandan da sevmeyi öğretmektir..
Koşulsuzca sevmeyi öğretmek..
Sevmek..

Babam dünyanın en şanslı erkeği, çünkü Onun gibi bir kadın tarafından seviliyor 38 senedir..
Kardeşim ve ben ne şanslıyız ki Onun gibi bir annenin elinde büyüyüp öğrendik sevmeyi de sevilmeyi de..
Kızım dünyanın en şanslı torunu ki, Annem bebekliğinde Kızımı severken komşular dinlerdi sesini, öyle kanmazdı içi, bağıra bağıra severdi..

Hepimizin bir arada olduğu fotoğraf yok denecek kadar az, çünkü biri hep fotoğrafı çeken olarak dışında kalıyor karenin..
Ben de eskilerden çocukluğumuzdan bir fotoğraf seçtim o yüzden..
Annemin taze annelik günlerinden.. ben ve kardeşimle..

İyi ki doğdun annecim..
İyi ki doğdun ve bize anne, kızıma anane oldun..
Hep yanıbaşımızda ol..
Yaşgünün Kutlu Olsun..
Seni Çok Seviyorum..

28 yorum:

Leylək Xəlifə dedi ki...

7.Oda-nın ANNESİNE çocuklarıyla, torunuyla nice güzel yıllar dilerim :)

ABİ dedi ki...

Facebooktan anneni kutladım. Buradan da seni kutlayayım...:)

Buke Bey :) dedi ki...

Muzi Teyze'nin doğum gününü kutlar, uzun, sağlık, mutlu, üretken bir ömür dilerim.

ecish bucush dedi ki...

Görebileceğim en tatlı,doğal,sevgi dolu 3 kuşağı sizde gördüm :) iyi ki de görebilmişim... Darısı kızlarımızın başına ;)

pelinpembesi dedi ki...

DEDİĞİN GİBİ ANNELER!! HEPİMİZİN ANNELERİNE BOL BOL SAĞLIK, MUTLULUK DİLİYORUM..

Yok dedi ki...

Allah uzun uzun ve sağlıklı ömürler versin güzeller güzeli anneneve sizlere, hayranlıkla izliyorum ve annenden,senden gördüğüm her şey ileride bana geri dönecek biliyorum
sizi seviyorum yüreğinin ışıltısı rengi gözlerine yansımış aile:*

banu dedi ki...

EN içten gülen,sevmek için neden aramayan ve süper börek yapan Müzeyyen teyzeciğim bu yaşın hepsinden güzel geçsin :))

Sinan Gürel dedi ki...

fotoğraftaki küçük kızı tek olarak verseydin kesin kızın derdim:) ayrıca annenin de doğum gününü kutlarım...

cinar dedi ki...

Hiç değişmemişseniz ve de annene cok benziyorsun :)) birlikte nice güzel seneleriniz olsun ailecek..

Sinem Kadırı dedi ki...

ama ağlarım ben.. Ne güzelsiniz siz yaaa....

çok özledim Fatoşşş.. koş gel artık yahuu

Sinem Kadırı dedi ki...

Canımmmm dünya kadınlar günümüz kutlu olsun , dilerim her yıl

Bir önce ki yıldan daha sağlam basarılı daha güçlü oluruz …


‘Kimi der ki kadın uzun kış gecelerinde yatmak içindir;
Kimi der ki kadın yeşil bir harman yerinde dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir;
Kimi der ki kadın ayalimdir,
Boynumda taşıdığım vebalimdir.
Kimi der ki hamur yoğuran
Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal.
O benim kollarım, bacaklarım, Yavrum, annem, karım, kız kardeşim, hayat arkadaşımdır..‘
NAZIM HİKMET

Adsız dedi ki...

Kadınlar Gününü en içten dileklerimle kutlarım.

Sevil dedi ki...

müzeyyen ablanın resmi değilmi.. fatoş o kadar çok sana benziyorki.. öyküde fatoşa benziyor inanılır gibi değil... bakmaya doyamadımmm. sizleri seviyorum

Sevil dedi ki...

çok özledim sizlerii inan bana ve biz çok şanşlıyız onlar gibi bir ailemiz var :) çok öpüyorum senii

Hacer dedi ki...

çok duygulandım bir balık kadını olarak ve annem ile annenizin doğum günü aynı olduğu için . Hayırlı ömürler diliyorum bu sözü Müzeyyen hanım a armağan ediyorum : "Saçlarından salıncaklar kurup, hayalleri sallarken, düşmesinler diye üzerlerine titreremektir AŞK ... h@cer
kabul buyururlarsa çok mutlu olurum ...:D

Şule dedi ki...

nice güzel, sağlıklı, mutlu yaşlara....

Meral Şengel Haccak dedi ki...

ÇOK DUYGULANDIM,AĞLADIM...NE MUTLU SİZE...

Annen dedi ki...

:)))FATOŞŞŞ.. ağlattın beni anneciğim.. nereden aklına geldiii be güzel prensesimmmm.. canımsın... canlarım benim... ALLAHIMIN VERDİĞİ EN BÜYÜK HEDİYE SİZLERSİNİZ BANA.. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.... CANIM YAVRULARIM,,EŞİMMM.. HERŞEYİMSİNİZ...

Annen dedi ki...

PRENSESİM,,, BİTANEM,,, CANIMIN YARISI: 8MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN... KÜÇÜK KADINIM,, ÇİÇEĞİM(ÖYKÜ'M)ÜN DE BU ÖZEL GÜNÜ KUTLU OLSUN... İKİNİZİ DE ÇOK SEVİYORUM....

Sevinç dedi ki...

Atamızın armağanı çağdaş cumhuriyetle birlikte aldığımız haklarımızla onur kazandığımızı unutmadan, emekçi kadınlar günümüz kutlu olsun hepimizin, Sevgiler..

İko dedi ki...

dün iyi ki gelmişim sana ama 5 dk. durmuşum gibi geldi. ben seni çok seviyorum ve çok özlüyorum :(((

Suat dedi ki...

Kadınlar günün kutlu olsun Fatoşcum, adresini bilseydim çiçeğin gelirdi biliyorsun :)

dark... dedi ki...

Harika kadinin gunu hep mutlu olsun...

Adsız dedi ki...

geçenlerde tv.de, Kadir İnanır' ın bilmediğim iki kadın oyuncu ile beraber oynadığı Fırtına isimli bir film izledim. kadın oyunculardan birini bir yerden çok iyi tanıyorum, bu kimdi bu kimdi dedim. sonunda "bu bizim yedinci odanın ta kendisi yahu" dedim kendi kendime. daha önce benzeten oldu mu bilmiyorum ama izlemediysen izle, google görsellerden resmine bir bak : "Güli Zengeder" isimli oyuncu ile ne kadar da benziyorsunuz kendi gözünle gör. annenin doğum günü de kutlu olsun. sevgiler
Sessiz ve adsız okurlardan biri:)

Adsız dedi ki...

Güli Zengene olacaktı, yanlış yazmışım soyadını :)
yine Sessiz ve adsız okur:)

Özlem dedi ki...

her şey gönlünüzce olsun gûzel yürekli insanlar iyi seneler selamlar sevgiler [:)]

Mercan Civan dedi ki...

Fatoş Hanımı kutluyorum. Tabi, o elmas anneye de şükranlarımı sunuyorum. Lüleburgaz'dan çok çok sevgilerimle...

Stil Direktoru dedi ki...

Nice güzel yıllara olsun ne kadar da güzel yazmışsın