4 Haziran 2011

Martılar

.


TEOMAN - MARTILAR


gözlerim boş bakıyor ufukta bir şeye
mutluluk veda ediyor ılık nefesiyle

bu sabah sanki bütün cevaplar kanat açmış göğe

bir bulut saklıyor sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
bir vapur kalkışı, bir başka zoraki firar verdiğim sözlerimden

martılar çığlık çığlığa diyor ki, dön sarıl ona
çok geç olmadan dön bu yollardan
kır artık zincirini, bu kalp aşksız kir pas tutar
çok geç olmadan dön bu yollardan


bir yanım anlamsız ve tutarsız bir telaşta
bir yanım küllenmiş zoraki sevdada artık yok

bir bulut saklıyor sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
bir vapur kalkışı, bir başka zoraki firar verdiğim sözlerimden..

9 yorum:

Sinan dedi ki...

tşkler şarkı ve harika fotoğrafın için....

Raci Üçyıldız dedi ki...

Deniz ve gökyüzünün engin maviliğinin arasında uçan beyaz melekleri bile çığlık çığlığa bağırıtırıyorsa,yüreğine zalimlik yapmanın anlamı yok....

Vladimir dedi ki...

Çok yoğun olduğunu bilyorum ama yine fazla ihmal etme buraları. Özlüyoruz yazdıklarını.

Adsız dedi ki...

Aramızda sadece senin nefretin var! Haklı bir nefret! Ama NEFRET işte!

Seni bırakabilecek olsaydım bunun için yıllarım vardı ve senin hayatın. Ama olmadı. Kopamadım senden, içim acısa ve nefret etsem de.

Ben seni terketmiycem! Sen et! Ben yine etmiycem!

kb dedi ki...

Ah ölüler ve mezarlıklar, mezarlar ve mezarlık ziyaretleri...
Üstelik ölüler de konuşuyor!
Ne güzel... Ama yaşamak, yaşam kadar değil!
Hiçbir şey yaşamaktan daha güzel değil...
Ben martılara hayran olsam da bazen kargaları da seviyorum...

banu dedi ki...

Kanatlarının arasından salınmak gibi, onlarla uçmak gibi, bir parça simit için asilce savaşmak gibi, martı olmak gibi, baktıkça daha derinini keşfetmek ve uçmak… Bunları hissettiren muhteşem bir fotoğraf... Boşuna senin de en sevdiğin fotoğrafın değil!

Teoman arada bir yapıyor böyle geçiriyor insanı kendinden, fotoğrafla birleşince de sanki şarkıyı önceden biliyormuş gibi.. ''bu kalp aşksız kir pas tutar''

KB, ne kadar doğru söylemişsiniz. Bu 7.oda’nın gerçekten de sadece bir mezarlık ziyaretiydi. Mezarlık ziyareti ve mezarın üstüne Çiçek bırakmasıydı. Özellikle de şimdi yepyeni ve güzel bir yola girmişken, vefa borcunu ödemek gibiydi.

Reha dedi ki...

Teoman'ı sevmem ama üzülerek ifade edeyim ki; güzel şarkılardan biri olmuş... :)

Çocuk dedi ki...

eğer bi kuş olsaydım ilk yapacağım şey yüksek bi binadan atlamak olurdu.

Adsız dedi ki...

içimdeki tüm cümleleri seninle bitirdim! kendimi de cümlelerin içinde!