13 Ağustos 2010

34

.


Márta Sebestyén - Szerelem, Szerelem



Geçen sene yaşgünümde dilediğim şey gerçekleşti..
Dans etmeyi istemiştim 34. yaşımda..
Ve bu dünyadaki 34.yılımın tamamını dans ederek yaşadım..
Ne içimdeki müzik sustu, ne de yerime oturdum müzik çalmaya devam ederken..
Siyahın ve Kızılın içiçe geçtiği, ihtirasın parmak ucundan bakışlara kadar tüm bedene yayıldığı, rüzgarın tülleri uçuşturduğu, kokusu hem tene hem cana işleyen harika bir danstı..
Çok güzeldi.. Çok doyurucuydu.. Çok da yorucuydu..
Hem doydum hem yoruldum..
Artık dans etmek istemiyorum..
O yüzden 35. yaşım bana huzurlu bir uyku getirsin..
İçimdeki müzik ninni olsun..
En sevdiğim filmin en sevdiğim sahnesindeki en sevdiğim Macar Ninnisi Szerelem (Aşk), bütün bir yıl yüreğimi sarsın ve dinginleştirsin..
ve ben tatlı bir uykuya dalayım..

62 yorum:

Adsız dedi ki...

Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :)) nice güzel senelere :)
Sabina

Flash dedi ki...

slm orti, uzun zamandır görüşemedik
saat şu an 00.22
7.oda da müzik dinliyorsun
doğum gününü kutlar daha nice mutlu yıllara derim
sevgilerle iyi geceler

iko dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun nice güzel yıllara canım arkadaşım :):) ama sana uyumak yakışmaz ya, bence sen hep dans et ve karşına yeni dans ediceğin birileri çıksın bu yeni yaşında.Hep mutlu ollll :):):):)

Murat Afşar dedi ki...

Mutlu Yıllar :)

Erdem Aksoylu dedi ki...

Doğmuş olman bir mucize...
bu kadar güzel olman bir mucize...
bu kadar güzel gülümsemen bir mucize...
yüzlerce kilometre uzaktan seni tanıyabilmiş olmam bir mucize...
umarım bu mucizeler bu yıl da peşini bırakmaz tatlı kadın.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Dogum gunun kutlu ve mutlu olsun. Sevdikleirnle nice mutlu huzurlu yaslar diliyorum sana. Cok operim seni ve guzel kizini.

banu dedi ki...

çok mutlu,sağlıklı ve sakin geçsin bu yaşın,seni yoran ve üzen şeylerden uzak hakettiğin gibi cesaret,dürüst ve sevgi dolu.seni çok seviyorum beraber nice yaşlara :))

Çocuk dedi ki...

Hani biz hep diliyoruz şöyle huzurlu olsun, en güzeli olsun, bir öncekinden iyi geçsin vs. vs... Ben bu sefer hiç bişey dilemicem senin için dalgın bayan :) Sen ne dilemişsen, en çok ne istemişsen ruhumla destek oluyorum. Doğum günün hepimize kutlu olsun.

Seyit Pelitli dedi ki...

Nice senelere. Güzel olsun ömrün ve sevdiklerinle geçsin. "Öykü" tadında yıllar.

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu olsun arkadaşım
hep gülsün güzel yüzün

Faik dedi ki...

yeni yaşın sana ömür boyu
mutluluk
saadet
neşe
getirsin

S.Aylin Özdemir dedi ki...

Sevgili Fatoş, doğum günün kutlu olsun!

gülçin dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, müzik ve dans seni hiç bırakmasın.

sevgiler

Murat dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. bundan sonra daha sakin geçer emin ol :) yolda çocuklar abla değil teyze diyecekler artık buna kendini hazırla :)

Sevil dedi ki...

Pastanın üzerindeki mumların ateşi ve yüreğindeki mutluluklar hiç sönmesin hayatının her anı pasta dilimleri kadar tatlı olsun.

Çok değerli arkadaşımsın, iyi ki seni tanımışım.
Çok Öptüm.
:)

Ufuk İlter dedi ki...

Fatoşcum, çook güzel bir ömür diler, doğum gününü kutlarım, sevgiler..

Gilraen Telrunya dedi ki...

aradığın huzuru bulacağın ve keyif dolu günlerle geçireceğin bir 35. yaş diliyorum sana... ve o huzurun hiç eksilmediği daha nice yaşların olsun...
sevgilerimle...

Serdar Sevinç dedi ki...

Fatoş,
Durup durup su gibi duru güzelliğine bakıyorum!
(Güneş Yolculuğu fotoğrafın hala en güzeli)
Hep böyle güzel kalman dileğimle.. tüm güzellikler senin kadar olup, senin olsun!
İyi ki Doğdun!

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Fatoş :)

Sevdiğin şeylerin hiç eksik olmadığı nice güzel yıllara :)

Sana Anar ın kitabını gönderdim, ama bir az gecikebilir :)

umarım beğenirsin.

Seni çok seviyorum.

Ufuk İlter dedi ki...

Kadının sesi çok güzel.. Ninni den çok ağıt gibi sanki.. İngiliz hasta filminin de giriş müziği imiş.. Teşekkürler Fatoşcum.

Turgut dedi ki...

onüç ağustos olunca aklıma gelen sadece birşey oluyor..
senin doğum günün..
aklımdan gidinceye kadar kutlayayım dedim ben de..
nice mutlu yıllara kızın öykü ile birlikte..
güzel günlerin olsun..

Kızılırmak dedi ki...

yas otuz bes yolun yarisi eder .. o ne siirdir oyle bilirsiniz .. nice yillara Fatos hanim ... boncuktan yapilmis bir kus uctu gece konacak evinizin penceresine

ABİ dedi ki...

huzur, sağlık, mutluluk ve istediğin herşey seninle ve Öykü'nle birlikte olsun...

Adsız dedi ki...

canim arkadasim,
iyi ki dogmussun. diledigin her sey gerceklessin. huzur istiyorsan huzur dolu olsun bu yil, ask istiyorsan ask. aslinda her ikisi birden olsa daha guzel :)
ben kendi adima seninle görüşmek, şöyle bir akşam ellerimizde çaylar soylesmek istiyorum bir de. dilerim olur :)
opuyorum.
sule

Tolga Kale dedi ki...

yeni yaşınızla şans huzur sağlık ile mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim ... nice seneler...

Atilla Kefeli dedi ki...

Nice senelere :)

Ozan Yeşil dedi ki...

mutlu yıllar......

eXi Le dedi ki...

Çok DoğumLara Sewindim.. Çok öLümLere SessizcE Yas Tuttum.. We Sen HüzünLer GüzeLi.. Sen.. İyi ki Doğdun..

Evren dedi ki...

düşler gerçek oluyor, gerçekler düş; aşk yüreğe düşünce... hem neden olmasın ki, yürek senin gibi sevince...
öperim, yüreğince güzel olsun yeni yaşın, yüreğince aşk dolu...

sevgiler...

Keremcan dedi ki...

Güselim unuttum sandın di mi ) Unutmadım, hatta ayın11inden beri 13ü gelsin de kutlayayım diye bekliyordum ama cuma günü sabah evden bir çıktım, iş görüşmeleri buluşmalar vs derken gecenin geç saatlerine kadar dışarıda kaldım.

Neyse bahaneleri geçelim, yeni yaşın mutlu kutlu olsun, önce sağlık sonra mutluluk ha unutmadan bol bol para da getirsin ) öpüyorum seni çok çok çok : ********

Adsız dedi ki...

Bitanem sana uzun bir mail atıcam ama önce şu anda yaşadığım şeyi yazacak kıvama gelmem gerek. Yeniden iyi ki doğmuşsun, iyi ki bu kadar güzel bir kadın doğmuş, iyi ki bu kadar güzel bir anne olmuş, iyi ki bu kadar empati yeteneği güçlü, ince düşünceli, duyarlı, kalemi kuvvetli ve iyi bir dostum olmuş :)
ipekli yosunun

Adsız dedi ki...

Yaşgünün kutlu olsun Fatoşcum! Huzurlu ve sakin bi yaş olsun dilediğince. ÖYKÜ İLE AİLENLE UZUN Bİ ÖMÜR DİLERİM. Seni Kocaman Öpüyorum.

nox dedi ki...

HHA, PAMUK PRENSESDE BÖYLE DEMİŞTİ DE , ÜVEY ANNESİ ONA ELMA YEDİRMİŞTİ;SONRA..(caps açık kalmış)

Sonra üvey annenin adı cadıya çıktı...
ben uykuyu 7 yaşımda istedim,onlarca yıl sürdü;uyku için erken değil mi 35?yani insan 80 inde uyku-huzur-dinginlik istemez mi(sanki 7 sinde uykuya düşkün olan 70 inde mi oluyor,yanılıyorum umarım)

ha,ağustosta doğmuşsun,biliyormuydun bunu?yazın sonu,sonbahara 1 kala...

su
beyazmavi

nox dedi ki...

al sana aşrkı sözleri
http://www.justsomelyrics.com/2330813/Marta-Sebestyen-Szerelem-Szerelem-Lyrics

Film ingiliz hasta.
yorumlara şöyle bir baktım film ile ilgili yazan var mı,tekrar yapmayım diye.bir de ne görüyüm;doğum gününü kutlamışlar :)

şarkı,uyku,film...ağaç kabuklarının üzerindeki karıncaların taşıdğı yaprağa bakmatan ormanı göremedim.

gönlünce sağlıcakla mutlu neşeli,zorlukların üstesinden gelindiği,senin yakınların için dilediğin iyi dileklerin senin için de gerçekleştiği kutlu ömürler dilerim.

su

nox dedi ki...

şarkı-ninni hoş;teşekkürler

beenmaya dedi ki...

bir "tatilden yeni dönmüş insan" olarak daha yeni gördüm :(( gerçi o tarihte zaten yoktum da buralarda ama...

geç tebriklerim umarım kabul olur...

gönlünden geçirdiğin, dile getirdiğin gibi geçsin bundan sonraki senelerin...

düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle canım benim...

nox dedi ki...

maya,sen yine iyisin,bakınca görmüşsün.ben bakıpta uzun süre göremedim;)

hoşgeldin,serinlik getirdin.
adımı değiştirdim maya
beyazmavi

akgurkha dedi ki...

doğumgününüz kutlu olsun , nice mutlu senelere :) şarap kadehli foto güzel gerçekten.

nox dedi ki...

Sleep, my child, until morning
The clocks are showing 12 already,
Please close your little eyes.
Baiu bai, the night is dark and sometimes it frightens,
So you should sleep.
I will sing you a song and will guard your slumber,
So you can sleep peacefully all night.
Do not cry my love, sleep.

Give your dear mama
Just a bit of rest, please calm down and sleep.

Baiu bai, may the hardship and strife pass you by,
May there be much happiness and joy,
While I am alive I’ll always be there for you, just call me.
My dear little child, do not cry, my love.
Sleep.

http://www.zulya.com/3_nights.html
uyku için...evrenselmusic blogspot diye aratirsan albümleri cikar

Burak - Tuğba Yılmaz dedi ki...

nice yıllara :)

Sinan Gürel dedi ki...

doğum günün kutlu olsun,mutlu yıllar dilerim..

Ersoy Ulukaya dedi ki...

Bu ÖYKÜ hiç bitmesin diye ,nice nice mutlu yıllaraaa :)

nox dedi ki...

23 filmine benden örnek:

bursa plaka kodu 16
2+(2*16)=2*(1+16)=2*17=34

istanbul plaka kodu 34

bursa istanbul arası 243 km
3*3*3*3*3=243
(5 tane 3 çarpımı)

243*5=1215
3*4=12
3*5=15

45 Manisa plaka kodu...
Manisadaki bir dağa mı bakmıştın sen :)

nox dedi ki...

hey adamın,bir önceki yorum 44. yorum olmuş,bekleymisim 45 olacakmış

gönlünce kal

epoch dedi ki...

mutlu yıllaaaar....
sevdiklerin yanında olsun hep.

Mert Yalçın dedi ki...

iyi senelere.

Kelebek dedi ki...

Dilediğin gibi bir 35 yaş geçirmeni tüm yüreğimle dilerim. Yaşamının en güzel yılı olsun, melekler dünyadaki tüm güzellikleri sana sunsun. Sevgiler.

Selçuk Besen dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Nice yıllara...

Karanlıklar dedi ki...

Mutlu yıllar :)

Aslı dedi ki...

Sevgili Fatoş,

Sana bugün bir kitap yolladım. Bu sene de doğum gününe yetiştiremedim hediyeni, ani bir tatil fırsatı bulduğum için denk getiremedim. Ama neyse ki Ağustos ayı sınırları içinde göndermeyi başardım:) Bu kitabı bir arkadaşım çok severek okuduğunu, her kadının mutlaka okuması gerektiğini söylemişti. Ben de gidip hem sana, hem kendime hediye aldım. Herhalde eş zamanlı okumuş olacağız. Umarım seversin.

İyi ki doğdun,

Kızınla, tüm ailenle, sevdiklerinde nice güzel yaşlar görmen dileğiyle.

Kendini filmlerle, müzikle, okumayla, yazmayla, fotoğrafla ve belki daha bilemediğim bir sürü şeyle öyle güzel besliyorsun ki; İşte bu nedenle hep ama hep genç kalacaksın. Her doğum gününde daha da gençleştiğini bil.

Sevgimle,
Kızının gözlerinden öperim.

Alp dedi ki...

Selam Fatoş,
Tatilden döndüm, İstanbuldayım... Hediyeni şimdi
gönderiyorum... Bundan sonra sende bir Elf kadınısın artık..

Doğum günün kutlu olsun,
YAŞAMIN EGENİN BEREKETLİ ZEYTİN AĞAÇLARININ ÖMRÜ KADAR UZUN, AKDENİZİN UFKU KADAR GENİŞ OLSUN.

Sevgiyle Kal,

Alp

Tolga Gülten dedi ki...

Gözlerindeki o çocuksu mutluluğu kaybetmediğin bir 34 yılı daha kızınla birlikte huzur dolu geçirmen dileğiyle...

Nuran dedi ki...

Bence de gözlerinde ki ışık hiç sönmesin canım benim, yeni yaşın kutlu olsun.

Oktay Çağın dedi ki...

Mutlu Yıllar, Doğum Günün Kutlu Olsun.

Ecish dedi ki...

Hayata attığın ilk adımın kadar heyecan verici, ilk adımın kadar cesur olsun bu yeni yaşınla atacağın her adım. Üzülmeyesin...Sağlığın bozulmasın, sevdiklerin yanında olsun, Allah aileni başından eksik etmesin. İyi
bir insan olarak anılacağı KOSKOCA günler yaşayasın; huzurla, inançla... ve en büyük
pişmanlığın yere ...düşen en sevdiğin dondurmanın külahını dahi doldurmasın... Hayatımda olduğun için sana minnettarım. İyi ki varsın .... Sonsuz sevgilerimle.

Murat Kalaç dedi ki...

gülümsemendeki uçsuz bucaksız orman, yüreğindeki asilik hiç bozulmasın. Sen ne dilersen o olsun Sevgili Fatoş...

İhsan Dinçer dedi ki...

mutlu yıllar...

karton_piyer dedi ki...

geç oldu ama mutlu yıllar, her şey günlünce olsun....

Funda Şayır dedi ki...

nice mutlu yaşlara......

buzlu viski dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, ailen ve sevdiklerinle nice mutlu senelere güzelim

Özlem Yavuz Akay dedi ki...

Fatoşcum, doğumgünün kutlu olsun!! Yeni yaşında da nice mutlu, huzurlu günler dilerimm, cok öptüm cnm :)