5 Haziran 2010

Yol Göster Bana

.


Rammstein - Führe Mich


Sen kalbimde büyüdün.
Kanadığımda, senin canın yanar.
Kendimizi tanımalıyız.
Tek beden, iki isim.
Hiçbir şey bizi ayıramaz.
Tohumda tek ikiz.

Ağlarsan, ben iyi hissederim.
Senin korkunun eli, benim kanımı besler.



Yol göster bana.
Tut beni.
Seni hissediyorum.
Beni terk etme.
Seni terk etmeyeceğim.


Benim kalbime inşa edildin.
İki ruh, bir tene gerildi.
Ve ben konuştuğumda, sen susarsın.
Ölürsün, ben istediğimde.
Ağladığında, veririm sana.
Korkunun çocukları gözlerimden akar.
Ağladığında, veririm sana.
Korkunun çocukları gözlerimden akar.


Yol göster bana.
Tut beni.
Seni hissediyorum.
Beni terk etme.
Seni terk etmeyeceğim.


İki resim, sadece tek çerçeve.
Bir vücut ama iki isimle.
İki fitil, bir mum.
İki ruh, bir kalpte.



Yol göster bana.
Tut beni.
Seni hissediyorum.
Beni terk etme.
Seni terk etmeyeceğim.



RAMMSTEIN ın- FUHRE MICH şarkısının sözleriydi bunlar..

Bu grubun tüm şarkılarının sözleri de güzel, anlamları da güzel, ses ve müziklerinin muhteşemliğinin yanında..

Henüz bir klibi yok bu şarkının ama Rammstein'ın videolarından toplanan bazı parçalardan oluşturulmuş güzel bir klip eşlik etsin size şarkıyı dinlerken:




.
.

8 yorum:

kara kitap dedi ki...

hard rock çok sevdiğim bir tarz değildir,ama bu şarkıyı sevdim.insan sevdiklerinin sevdiği şeyleri seviyor galiba :)

Adsız dedi ki...

mükemmel demiştim;) mükemmel ..

yosun

Elif Gizem dedi ki...

Güzel... hiç dinlememiştim daha önce...

Adsız dedi ki...

sözleri gerçekten de müthiş! bu grubu zaten senin sayende sevmeye başlamıştım.

ilknur dedi ki...

şarkının sözleri harika eskiden bu tarz şarkılar dinlediğimde ölüyodum (başağrısından):):)):):): şimdide ölüyorum. ama ÇOK GÜZEL olduğu için banada aşıladın ya rock müziği tebrik ederim. heee bu arada nice yıllara şekerim :):):))

banu dedi ki...

daha mutlu ve yakın nice yıllar....şarkı süper ama fotoğraf harika....

Adsız dedi ki...

Siz Rammstein'ı tutkuyla seviyorsunuz ama bence Rammstein da sizi seviyor.
Ve 2010 yılında sizin ayağınıza geliyor.
Tadını çıkarmanız için.
Ve ben tadını tam olarak çıkaracağınıza eminim.
18 gün sonrası için iyi eğlenceler.

C.K dedi ki...

Kılavuzu karga olanın...