4 Haziran 2009

Her Neyse..

.



REDD - HER NEYSE


Biraz gevşetebilsem göğüs kafesimi
Dokunup durdurabilsem attığın yeri
Boşalttığın yere, ne koyduysam dolmuyor
Dakka başı bir of içimden hiç eksik olmuyor

Her neyse işte.. özledim seni.. o kadar

Boş düşünce balonu başımın üstünde
Bir şey yazmaz oldu senden sonra içinde
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Koşmak istesem de sana, hayat beni geri çekiyor

Her neyse işte.. özledim seni.. o kadar

Bir şiir olamadım kafiyene uyamadım
Sen kaçtın, ben kelime bulup seni tutamadım
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Dakka başı bir of içimden hiç eksik olmuyor..

Her neyse işte.. özledim seni
Her neyse işte.. böylesi hayat nereye kadar

.
.

17 yorum:

UfukCRY dedi ki...

Hayat senin bittiğin yere kadardır

Vladimir dedi ki...

Hayatın renkleri o kadar fazla ki, gökküşağı gibi. Bazen o çarkın koyu renkleri bazen açık renkleri geliyor önümüze, ama bir şey var ki hayat bizi seviyor aslında sevmese arada sırada da olsa o tatluı sürprizlerini yapmazdı. Özlemek en büyük acı. Kelimelerinde o özlemenin katıksız izleri var. Hayatın seni sevdiğini unutma.

ABİ dedi ki...

güzel şarkı...

beenmaya dedi ki...

içinde "özlem" geçen her cümlede aklıma hep bu satırlar geliyor nedense...

"özlemek en güzel yönü bekleyişlerin. seni bunca özlemesem bunca sevemedim ki..."

cinar dedi ki...

Redd'i ben de çok beğeniyorum ya. Bu şarkısı da böyle alıp götürüyor hakkaten.
ayrılık sonsuza dek olmayınca güzel aslında. kavuşmak umuduyla özlem duymak da bir lütuf değil mi?

Adsız dedi ki...

Çok çok güzel....

banu dedi ki...

özlenenden ufakda olsa bi haber alman dileklerimle :) (süper şarkı sabahtan beri dinliorum)

Adsız dedi ki...

çok süper bi şarkı senin sayende günde yüz kere falan dinliyorum herhalde :) :):) bide fotoğrafın da hakkını yemiyelim lütfen ellerine sağlık canım benim :)

Biraz dedi ki...

sevdim bu sarkiyi

Adsız dedi ki...

Dert etmeye ne gerek var her şey olduğu kadar
Zorlamaya ne gerek var gittiği yere kadar
Özleyip kavuşamamayı aşk sandık senelerce
Zamanı durduramadık aşk bu mu...

Nefesititi dedi ki...

"Her neyse işte... özledim seni... o kadar" ne olursa olsun kelimeyle ifade etmek istediğimiz sadece özlem başka hiçbirşeyi acıyı bile ifade etmiyoruz ki kirlenmesin diye belki o kısıtlı biraz kelimelerimiz.(çok beğendim)

Adsız dedi ki...

mutluluk senin gözlerindeydi her zaman, mutluluk demek avcumda olmasıydı yüzünün...

gözlerini bana kapattığından beri uğramıyor bana mutluluk.
ne çok yıl oldu değil mi?
oysaki kızıl düşlerimiz vardı ve dağınık bir yüreğe yaslanıyordum.
ve sana mektuplar biriktiriyordum kitaplarımın arasında.
adımı arıyorum gözlerine dayanarak.
kaçmanın kolay ve durmanın zor olduğunu biliyorum.
dur demiştin bana.
adında duruyorum yıllardır.
sense gözyaşlarımı avuçluyorsun, kolların kocaman.
dağ ateşleri yanardı hep göğsünde.
hiçliğinde kavgalar ederdik.
ben gökkuşağını boyar, sonra da senin yaralarını sarardım.
sendin düşleri düşen düşüme.

yıllar sonra bile hiç bir yere gitmediğini ve hiçbir yerden gelmediğini görebiliyorum.
duruyorsun karşımda, hemen uçabilecek kararsız bir güvercin gibi.
ürkmüş ve üşümüşsün.
yaklaşmaya korkuyorum artık sana, ellerimi uzatmaya.
biliyorum kaçıp gideceğini, nereye gittiğini bilmeden....
biliyorum geceleri nasıl da üşüdüğünü, zarar vermekten bana nasıl da korktuğunu.

kendine geç kalmış beyaz bir güvercinsin sen.
yolunu kaybetmiş, adlandırılamayan.

mutluluğun senin gözlerinde gizlendiği günler geliyor aklıma.
bir çocuk gibi hep kaçırdığın gözlerinde saklanan mutluluk.
nerede olduğumuzu hiç bilemedik.
bilmezden geldik.
oysa hep vahşi bir köprüdeydik.

oysa şimdi artık....
dudaklarım kanıyor olur olmadık bir yerinden.
benim yüzüm telefona yapışıyor üç harflik bir kelime için, senin yüzünse önüme düşüyor, çayıma karışıyor.
sonra bir zar oluyorsun: 7 gelme ihtimali sıfır olan.

yüreğim kanıyor.
unutmadığımdan mı, unutulmadığımdan mı bilmem ....

ABİ dedi ki...

* Eğer 7.Oda'nın bu postuna bir üstte cevap yazan adsız, 7.Oda'nın şarkıyı ithaf ettiği kişi ise, ki beni ilgilendirmez - sadece kişisel düşüncemdir- burada hem çok kaliteli hem de imkansız gibi görünen ve imrenilesi bir aşk var.
* Eğer, bir aşk var ve adsız, konu ile ilgisiz biri bile olsa, imrenilesi bir yorum var.
* Eğer hiç biri yoksa bile, 7. Oda'nın fotoğraf ve müzik seçimi bile imrenmek için yeterli...

Güzeldi. Son yorumda çok, çok güzeldi.

Sana ne be adam derseniz, kabulümdür.:)
Sevgiyle kalın.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Ben bir ask hayal ettim adsiz ile 7.oda icin...

hayatimda bu kadar guzel bir ask filmi izlememistim...

hayal benim degil mi; kime neyse ne; sonu kavusmayla bitti :)))

resime dakikalarca baktim bir de 7.oda aklina saglik.

YILDIZNAF dedi ki...

Cok hos sarki. beni yine benle bulusturdun Arkadasim....

Not : Flickr baglantini nasil bloguna tasidigina dair bir mail atarsan sevinirim Cicek, zira ben flickr'da goremedim bu sicrayisi....

Nesrin dedi ki...

Ben yorum attigimda, Adsizin bu siirine rastlamamistim Arkadasim, yoksa flikcr falan karistirmadan isin icine hemen ;

En guzel ask yakisir bu atismaya derdim Abi ve Gulten gibi....

klavyedostlugu dedi ki...

Özledim seni........ gerçekten hiç bir yorum yazamayacağım müziğin ve Adsızın yorumunun - tamamlayıcı - büyüsündeyim şuan ve 7.Oda ve 7 gelme ihtimali sıfır olan zar hakkında ki hayaldeyim şuan. Yüreğine sağlık arkadaşım