6 Nisan 2009

Güneşi Hisset



U2 - Beautiful Day

Bir mayıs gününde görüntüledim bu güzel kızı gelinciklerin ve papatyaların içinde..
Onun mutlu olması için büyük şeyler gerekmiyordu..
Güneşli bir gün ve kırlarda olmak yetiyordu..
Onun için herşey bir macera demekti ki zaten..
Hayal gücü öyle büyüktü..
Evimizin karşısındaki bu kır, onun hayalinde bir adadaydı..
Ve biz o adada koşturup duran bir anne kızdık..


"Griye Veda Renklere Merhaba" projesinin 4. ayağında da Bursa Anadolu Kız Lisesinde bu fotoğrafım sergilendi..
Daha önce sırasıyla;
Huzurun Dili adlı fotoğrafım ile İhtiyar Balıkçı adlı fotoğrafım sergilenmişti..
Ve ben yine yine gidemedim işler yüzünden kokteyle de törene de..

Arkadaşların anlattığına göre şimdiye kadarkilerden en güzel tören bu olmuş..
Kız Lisesi bandosuyla başlayan açılış, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü, Kız Lisesi Müdürü Zafer Ağaoğlu ve Dr. Ceyhun İrgil tarafından yapılan açılış konuşmalarıyla devam etmiş. Asılı olan fotoğraflar gezildikten sonra kokteyl masaları başında yapılan hoş sohbetlerin ardından konferans salonuna geçilip fotoğraf gösterileri ve plaket töreni yapılmış..
Ve biz de böylece bir okulun daha duvarlarını renklendirmiş olduk..


Hep içimizdeki çocuğu öldürmemekten bahsederiz..
Bu öyle çok da kolay bişey değil malesef..
Bırak onu, bunu, şunu.. hayat zaten yeterince zor..
Hayatın tüm sıkıntılarından arınıp, bir haftasonu Ağvaya kaçıp, nehrin üzerinde kahvaltı yapıp mutlu olabilecek misin ondan haber ver bana..

21 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Sen bu pozu yakalamış olsanda onun saf dupduru içinden hiç eksilmesin dediğim mutluluğu olmasa hiç bir işe yaramaz çektiğin fotoğraf bunu sende bende biliyoruz...

Agva meselesine gelince getir arkadaşımı geliyormuyum gelmiyormuyum gör bakalım :)))

Çok özledim valla...

Unknown dedi ki...

Harika bir kızın var güzel insan :) Büyüynce sana benzeyeceğinden adım gibi eminim...

ARZUM dedi ki...

resim cok ic açıcı.senin kızda tam bir artist::))ne guzel poz o öyle.angelina jolie eline su dökemez, benden söylemesi::)

Çocuk dedi ki...

Ben mutlu olurdum :)

zavallılıktan biraz kurtulan oda arkadaşın ilknur :( dedi ki...

harika bir fotoğraf çok güzel ama fotoğrafı güzel yapan küçük kız :)

resim bahane teklif şahane :):)

klavyedostlugu dedi ki...

selam küçük kız ve annesi...gelincikler ...özel insanlar, ruhu güzel insanlar..
Sizi benimle paylaştığınız için çoook teşekkür ederim.Hep böyle kalın oldu mu !!! Sevgiyle kalın..
aklıma bir söz geldi Japonlar, gelincik için şöyle der; ’Gelincik insan ömrü gibidir. Dünü vardır. Yaşamıştır. Bugünü vardır. Yaşıyordur. Ama yarını belli değildir’ güzel yarınlara...

Ozlllem dedi ki...

Canim tebrik ediyorum seni, cok guzel bir fotograf olmus ve tamda serginin adina yakisir. Guzel mankenimizinde yanaklarindan operim:))

KIZILCA dedi ki...

Çok güzel bir fotoğraf olmuş. Eline sağlık.
Bakınca neşe doluyor insan. (Yani en azından ben doldum, bilemiyorum...)

beenmaya dedi ki...

bir dahakine önceden haber ver senin yerine ben gideceğim açılışa seni temsilen olmaz mı :)))

karton_piyer dedi ki...

Cık cık cık...
Can Yücel' kokuyor yazının sonu :)

Bir de Ağva olması şart mı? Kuş uçumu mesafe bile 280 km! :(

banu dedi ki...

resim uzun bi süre masaüstümü süsledi, bakınca mutluluk,bahar,umut ve güzel birçok şey görüorum.tam sergilik.
bu arada tek cümle günlüğüne hatta azcıkta olsa rahatlamana çok sewindim :)

ABİ dedi ki...

fotoğraf geçen yıl 1 mayısta mı çekildi? yoksa gelecek 1 mayıs'ta mı çekilecek? Lost gibi oldu bu soru.:)

şule dedi ki...

ne güzel bir fotoğraf bu. e kız da güzel, çeken de :)

sevinç dedi ki...

Selam Fatoşcum!.. Nasıl mutlu oldum yazılarını ve müzik dinlediğini görünnce:)

Adsız dedi ki...

Kiziniz çok tatli masallah. Allah bagislasin. Pozu da muhtesem, cicekler arasinda. Sevdim blogunuzu, daha sık görüşmek üzere.

YILDIZNAF dedi ki...

Harika bir resim hakikaten.

Seni ve guzelligi ile kizini kutluyorum icten.

Kitap onerilerini bekledigimi soylemek icin ugramistim, bahar oldun icimi actin, eline saglik...

Sevgilerimle....

Anneannen dedi ki...

:))işte benim prensesim.. işte çiçeğim...evimin solmayan çiçeği, evimin sönmeyen ışığı...canım o benim herşeyim..

Halime Osman dedi ki...

Güneşi hissetmenin yanı sıra güneşle dans etmek fatoşçuğum çok güzel bir yansıma olmuş üç güneş bir arada :)

Elfide Yılmaz dedi ki...

Halimeciğim bunu da yaratmak marifet ister çok güzel mağaşallah

Anneannen dedi ki...

GÜZELLİK demek Öykü demek,
MUTLULUK demek Öykü demek,
SEVGİ demek kızım ve kızı demek...
Çiçekler bile sönük kalmış benim kızımın yanında...

İko dedi ki...

En sevdiğim fotoğraflardan bir tanesi :))) çerçevelendiği günü bile hatırlıyorum :)))