16 Şubat 2009

Dursun Zaman



(MANGA&GÖKSEL - DURSUN ZAMAN)


Her sabah doğan güneş, bir sabah doğmaz oldu
Elleri ellerimden kayıp giden yıldız oldu
Gülünce ışık saçan o gözler yaşla doldu
Ağlama duymaz artık,

Bir varmış, bir yok oldu ..

Giderken bıraktığı bütün renkler siyah oldu
Üzülme anla artık belki de huzur buldu



Dursun zaman, dursun diyorsun da
Oyun değil ki yaşamak
Sen inanmasan da bir son var anla
Herkese inat


Duysun seni, dönsün diyorsun da
Oyun değil ki yaşamak
Yok bir çaren anla,
Sakın uyanma yıllara inat..

15 yorum:

dark... dedi ki...

dursun diyorum hala zaman...
herkese inat...herseye...
dursun ve sadece 2 sahit olsun...

resim icin tebrikler...

Adsız dedi ki...

manganın ilk çıktığında en çok sevdiğim şarkısıdır.

banu dedi ki...

ama bukadar sewiliyosa(n) durmak lazım zamanıda durdurmmasına izin wermek. ama önce huzurlu bi hayat vaadettiğini görmek gerek ee bide karasızlıktan uzak olmak.

fish dedi ki...

bu zaman denilen kavram durmasını istediğin zaman su gibi akar, su gibi aksın dediğin zaman da geçmek nedir bilmez...

sevmiyorum zamanla kıç yarıştırmayı öffff...

ama durması gerekiyorsa senin için , umarın yavaş akar fatoşum :)

Delfina ; dedi ki...

Güzel bir şarkıymış,sözleri de güzel...Oturup uzun uzun düşünmeli bu zamanı...

beenmaya dedi ki...

şarkıyı bilmiyorum ve dnleyemiyorum da şu an ama görsele bayıldım...

beenmaya dedi ki...

zaman geçsin gitsin diyen de biziz, dursun kalsın diyen de...tabi o başına buyruk keyfince takılıyor ve biz her daim onun peşinde...

klavyedostlugu dedi ki...

çok güzel bir şarkı...paylaşımın için teşekkür ederim." a a aaaa"

serencam dedi ki...

Daha bugün dinledim büyük bir keyifle çok beğenirim teşekkürler..

karton_piyer dedi ki...

Bitti Rüya

Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya
olanları unutmak çok zor inan bana
Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor
Yaşadığın anılar acı vermeye başlıyor

Bir köprüden geçiyorum
Mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım, birde sevgili
Rüya mı bu, gerçek mi inan anlamıyorum
Bu şehir beni içine çekiyor
Kendimi alamıyorum

Olanlar yetmez gibi bir de mesaj geliyor
'Mutluluklar, hoşçakal.Birer birer zırvalanıyor
İyice dağıtmak için biraz daha içiyorum
Sonra oturmuş mal gibi zırıl zırıl ağlıyorum

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya

Bir kez gelmişsin bu saçma dünyaya
olanları unutmak çok zor inan bana
Yazdığın satırlar bile artık yalan söylüyor
Söylediğin sözler acı vermeye başlıyor

Bir köprüyü yakıyorum mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım, birde sevgili
Doğtu mu, yanlış mı inan umursamıyorum
Bu şehir beni esir ediyor kendimi alamıyorum

İnanmazsın bir rüya hayatımı değiştiriyor
O mesajı unutmam için bana bir şans veriyor
Rüyaysa bu gerçekten artık uyanmak istiyorum
Mutluluk bile acı veriyor
Çünkü sonu var biliyorum

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya

Gidiyorum buralardan... dönüyorum durmadan...
Seviyorum sormadan
Dayaaaan artık dayaaaaaaan

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya
Seviyorum sormadan, öpüyorum kasmadan
Dayan artık dayan, bitti rüya
x 2

Askere giderken gecenin bir yarısı otobüste ağlamama neden olan 2 parçadan biridır.

...
Sevdiğin insan bile artık yalan söylüyor
Yaşadığın anılar acı vermeye başlıyor

Bir köprüden geçiyorum
Mutlu gibiyim sanki
Geride bir kent bıraktım, birde sevgili...

efsa dedi ki...

Bunun nakaratı 3 gündür ağzımda duruyordu. Şimdi sende görünce şaşırdım. Geçtiğim yerden, gözucuyla aynayı görüp kendime baktım gibi oldu.

efrasiyab dedi ki...

kim demiş oyun değil yaşamak:) bilakis oyundur yaşamak. her gün başka bir rolle yeni senaryolarımızla sahnelerdeyiz. maskelerimizle maskeli balolarda. aşk maskesi, düş maskesi, iş maskesi... exedra, exedra..

klavyedostlugu dedi ki...

Hani gitmeler vardır ya,gidersin,
gidersin ama yeniden aynı yere dönersin.
Çare değildir gitmeler.
Şehirden kaçarsın ama kendinden,
yüreğinden,sevdandan kaçamazsın.
Şehir geride kalmıştır ama sevdan aynı yerde durur.
Şehri koparıp attığın gibi atamazsın içindeki yaralı sevdayı.
Bir kez daha gözlerin dolar,
ardına bakıp geride bıraktığın sevgiliye son bir kez bakarsın.
Son bir vedadır,yolun sonunda geride kalan.
Son bir elvedadır,kanayan yürekte tek kalan geriye.
Yollar gidilir… Şehir geride kalır….
Ama yara hep kanar.
Sıcacıktır asla kabuk bağlamaz.
Vurmuştur bir kere soğuk bir el keskin hançeriyle.
Sevda girmiştir zehir gibi kanına.
Şehir geride kalır ama zehir hala kanında akar.
“Kaçtığın sevgili ya da şehir değildir asla kaçtığın kendi yüreğindir aslında.”
Adı kaçmakta olsa;
köşede yine seni bekleyen bir sevda ve kanayan bir yara vardır…
Sorarsın kendine kaçtığın şehir mi yoksa yüreğin mi…

s.pelitli dedi ki...

Her gün en az bir kere dinlenmeli ve hayata küfrederken şarkının müziğiyle ritim tutulmalı.

Sınav filminin soundtracklerinden biriydi yanlış hatırlamıyorsam. Final sahneleriyle özdeşleşmiştir belleğimde.

nox dedi ki...

şarkıya ulaşılamıyor;
uygun günde belki yeniden düzenlersin.

barniyi sevdim, avrupa şampiyonası maskotu ve birinci olanları, ikincileri,kim coşku sevinç içinde ise paylaşıyor,şöööyle sarılıyor,kucaklıyor,yarışmacının ayakları yerden kesiliyor...

atletizmmm