28 Aralık 2008

Huzurun Dili




(CYNDI LAUPER - TRUE COLORS)

aslında kasım ayında bir haftasonu gittiğim Sapanca gezimi fotoğraflarla birlikte uzun ve gösterişli bir biçimde yayınlayacaktım blogumda..

ama hep yakındığım zamansızlık yüzünden, henüz fotoğraflarımın tamamını düzenleyememem sonucunda erteledim de durdum :)

bunu ertelerken Sapancada çektiğim bir fotoğraf, bir sergide yayınlanınca; en azından şimdilik bu önemli haberi kayıtlarıma not düşmem gerekti..

evet yukarıdaki fotoğrafım bir sergide yayınlandı..

benim ilk kez bir fotoğrafım sergide yayınlandığından dolayı da benim için çok önemli bir olay elbetteki bu :)



ben açılışa gidemedim, işimdeki yoğunluk sebebiyle izin alamadığımdan..

sergilenen fotoğrafımın tam olarak göründüğü bir fotoğraf da çekilmiş tesadüfen,
eğer olmasaydı üzülürdüm hakkaten..
ilk kez bir fotoğrafım sergilensin, ben açılışa gidemeyeyim göremeyeyim, bir kare bile olmasın elimde hatıra :)
neyseki birinin objektifine yansımışım :)





bu büyük proje hakkında da kısacık bir bilgi vereyim..

Projenin Adı: Griye Veda Renklere Merhaba
Projenin Amacı: Bursadaki tüm okullar ve hastaneler başta olmak üzere gri renkli duvarları renklendirmek..
gözlerin gri bomboş bir duvar yerine rengarenk güzel fotoğraflar görmesi..



ve bu projenin 2.ayağı da başarıyla tamamlandı perşembe günü:

Bursa Fotoğraf İmece Topluluğu'nun 2. Projesi olan Yıldırım İMKB Kız Meslek Lisesi'ne fotoğraf bağışı ve sergisi 25.12.2008 Perşembe Günü Saat:10.00 da yapılan Kokteyl ve törenle açıldı.
Fotoğraf sergisi gezildikten sonra Yıldırım İMKB Kız Meslek Lisesi Fotoğraf ve Grafik Bölümü öğrencilerine, Ceyhun İrgil tarafından derlenen "Dünyanın en önemli fotoğrafları" isimli fotoğraf gösterisi yapıldı.

(CYNDI LAUPER - TRUE COLORS)

21 yorum:

dark... dedi ki...

Ellerine ve destek verdigin proje icin yuregine saglik..
Ne sapancaymis be!!!:)

gaykedi dedi ki...

sanırım bahsi geçen bu ilk foto olmalı, gayet güzel, tanrım yeşilin tonlarına bak!

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ÇOK İYİ BİR FOTOĞRAF GERÇEKTEN RENKLER HARİKA...
TEBRİK EDİYOR, BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ.

Beter Böcek dedi ki...

Mükemmel bir fotoğraf, fotoğrafa bakınca orada olup bir başına kalmak istiyor insan.

beenmaya dedi ki...

bize de arkadaşımızla gurur duymak, ve onu yürekten tebrik edip başarılarının devamını dilemek diğer o halde :))

ece arar dedi ki...

süper fotoğraf... olay'da yayınlanmış:) benim eski işyeri.

efrasiyab dedi ki...

renklensin tabi duvarlar da neden griye veda. gri de bir renk. sanki o bi renk değilmiş gibi. sanırım tecrit edilmiş renkelerden bu projede. o zaman ben kendimi giriden yana tutuyorum. zaten diğer renklerin alıcısı çoktur. yalnız kalmazlar. renkliliğin onpar etmez gri olmasaydı diye de bir türkü göndertiyorum bütün renklere. bütün renkli insanlara.

egemavisi dedi ki...

Bu fotoğrafı flickr'da gördüğüm anda hayran kalmıştım. Böylece ödüllendirilmesi çok sevindirdi beni.
Tebrikler ve teşekkürler. Daha nicelerine...

siirimsi dedi ki...

çok guzel bir fotoğraf

gülçin dedi ki...

çok gtüzel yakalanmış bir fotograf, eline-gözüne sağlık. sevgiler.

nehiro dedi ki...

Sevgili 7. oda
sanatın her kolu , her noktasında yaydığı ışık ve tebessüm daima insanı onurlandırır.
Çekmiş olduğun o güzel resmin böyle bir etkinlik dahilinde değerlendirilmemesi ve bunun mutluluğu dünyanın tüm hazlarından daha üstün...
Bu duyguyu yaşadığın ve etrafınada yaşattığın için kendinle istediğin kadar gururlanabilirsin... Bizde seninle gurur duyuyoruz...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

süper bi fotoğraf fatoş. Eline sağlık. Ama ben gri rengini çok severim. o yönüyle projenin adını pek beğenmedim. Inşallah bir gün kendi sergin olur da davet edersin bizi.

Biraz dedi ki...

Daha ilkokulda duvarlarimiz grinin tonlaridir..renkli olmamistir hic. Onluklerimiz ise siyah...hepsi bir ornek olsun kaygisiyla (!) dusunulmus duyarli(!) uygulamalar. Ama sizin bu calismaniz ise o gri duvarlara rengarenk pencerelerin acilmasi icin bir ilk adim...insallah devami da gelir. TEBRIKLER! Harikasiniz!...Harikasin!

Pilli Petro dedi ki...

destek veren herkese teşekkür edelim o halde :)

umarım sistemli şekilde devam eder :)

beenmaya dedi ki...

herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler. sevgiler...

Vladimir dedi ki...

Güzel bir resim, bana Abant Gölü kıyısında yürüdüğüm anları anımsattı. O anı tüm çıplaklığı ile yakalamışsın. Tebrik ederim.

Tüm sevdiklerinle birlikte mutlu bir yıl geçirmeni diliyorum, sevgiler.

Adsız dedi ki...

nice yıllara..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Nice umutlu senelere güzel arkadaşım:)))

FKH dedi ki...

yeni yıl tebriğimi olsun bilemedim ama olsun bakalım !..
yorumlarına katılıyorum...
kolaylıklar efendim kolaylıklar...

FKH dedi ki...

hıımmm nerden gelsem acaba...
şöyle diyelim; nereden geldiğimden önemli olan bence niyetime gark olmuş iştirak-ı meşgulem...
sefer-i tedbirime tut-i mucize olmalı; olmalı, oldurulmalı..!

Adsız dedi ki...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am

still tempted to say: really good!
Personalized Signature:面对面视频游戏,本地棋牌游戏,本地方言玩游戏,打麻将,玩掼蛋,斗地主,炸金花,玩梭哈