6 Mayıs 2008

iki kişilik dans..


patti smith den china bird çalıyor..
dans etmek istediğini söylüyor..
oysa ben en son ne zaman dans ettiğimi bile hatırlamıyorum başka bir bedenle birlikte..
dokuz on yıl var gibi sanki..
ben tek başıma dans etmeyi biliyorum diyorum..
unuttum ötekini..
kollarını boynuma dolaman yeterli diyor..
ben belinde olurum..
çok kolay diyor..
bana hiç de kolay gelmiyor oysa..
ayaklarımı ne yapacağım ki..
boşver diyorum..
ben iki kişilik dansları beceremem..
hiç de kolay değil hem..

(PATTI SMITH - CHINA BIRD)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

hepimiz ilk önce tek kişilik dansları öğrendik ve sonra hepimiz tek kişilik dansları bırakıp çift kişilik olanlara geçtik

unutma, bir kez yapılmış dahi olsa birşey o unutuldu sansan da unutulmaz


:)

alt kat dedi ki...

Biriken bir şeydir dans. Boş geçen ezgileri düşün!!! İhmal etmemek ve şarkıları da incitmemek gerek diye düşünüyorum.
Gecenin yırtığından sızan masal kendini hissettirecektir.

Müşkülpesent dedi ki...

Kendini Dansa Kaldır...

Adsız dedi ki...

dans et benimle gece gökyüzünde
elini elimde hissetmek istiyorum.
durma hadi dans et benimle
sıcak nefesini hissetmek istiyorum.

yıldızlar aralarında fısıldaşırken
bana katılmanı istiyorum.
gökyüzü bizi kıskanırken
senin benim olduğunu bilmek istiyorum...

7.oda dedi ki...

sevgili İsimsiz;demek öyle diyorsunuz.. ben pek emin değilim gerçekten.. insan yüzmeyi unutmuyor evet ama dans etmeyi unutabiliyor..

sevgili Altkat gecenin yırtığı daha önce dikildiği için masal sızmayabilir bence :)

sevgili Müşkülpesent yıllardır onu yapıyorum zaten yaf :)

sevgili epoch; ah ah coşmuşsun sen yahu :) bir dokun bin ah işit gibi "bir dokun bin dans et" gibi oldu walla :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

keşke her şey dansın küçük dokunuşları gibi kolay olsaydı...ama beden değilde ruh yıpratıldıkça ne danslarımız kalıyor nede bize hayatı öğreten müziğimiz...

Ferhanca dedi ki...

İnsan baştan sona yanlız dans ediyor.
Kırk yılda bir, güzel bir müzik, uyumlu bir partnere rastlarsa insan ne mutlu..
sevgiler.

Ferhanca dedi ki...

'İnsan sevişirken bile yanlızdır'

az önce tv de bir psikiyatris hoca söyledi, çok hoşuma gıttıgı ıçin sana yazmak istedim..

OktayBİNGÖL dedi ki...

kapat gözlerini tut ellerinden
içine biriken örümcek ağlarını temizle
sadece bedeninle dinle
çünkü bu müzik sadece

for you...



ışıklar söndü...

ayaklarının kitleri çözülüyor...


ve...

Slm Nbr dedi ki...

Ya ben şimdi bir terbiyesizlik etcem var ya...Unirock a katılıtılıyıorum da gelcen galiba(kaynak bknz:Lastfm)hani ev musait istanbulda beklerim kalmaya fazla yatak yok ama olsun yere serer yatarım bende...(Ahlaksız teklif 3 Vizyonda :-)

7.oda dedi ki...

YalnızlıkOkulu evet danslar kalmıyor geride ama ben müzikten asla vazgeçemedim !! müzik ben nefes aldıkça benimle olacak..

Ferhanca 2 yorumuna da aynen katılıyorum !!

Oktay peki kapattım ışıkları :)

OpethMania lstfm e baktım da şimdi zevkmetre düşük diyor.. festivale kadar müzik uyumumuzu Süper konuma getirebilirsen :) misafirliğe geleceğim kabul !!

OktayBİNGÖL dedi ki...

adaşıma katılıyorum....


:D

Vladimir dedi ki...

Dansı seven ve ritm duygusa sahip iki kişiyi bir araya getirmek önemli olan. Gerisi kolay.