16 Eylül 2007

korku yok..


Bu haftasonu istanbulda olacaktım.. perşembeden gidip pazara kadar.. son anda çıkan aksilikler yüzünden bir sürü planla birlikte seyahatimi 2 hafta sonrasına ertelemek durumunda kalmıştım..
Evde geçirilecek bir haftasonu yaşayacakken yine ani bir planla kendimi Erdek yollarında buldum.. sadece bir geceliğine çıkılan bir seyahatti..
iyi ki gitmişim..
bir süre gidip gitmemekte kararsız kalmıştım oysa..
ya evde olsaydım dün gece !?!?!?! ya hırsız(lar)ı görseydim?!?!? Daha da kötüsü Öykü görseydi mesela?!?!? Daha da kötüsü hırsız evde ikimizin yalnız yaşadığını görüp bize zarar verseydi?!?!?!
Daha da kötülerin bi sonu yok gibi..


Evet evime hırsız girmiş dün gece !!
öykünün odasının camını tornovida ile açmışlar.. yatak odamın altını üstüne getirmişler.. çekmeceler çamaşırlar yatakaltı ne var ne yok ellenmiş..
hiç parmak izi bulunmadı :(


şu midyeli kutunun içindeydi herşey.. gördüğünüz gibi aynen böyle yatağın üstüne döküp içinden değerli olanları almışlar..
altın takmam ben hiç.. ama kızıma sakladığım sadece 2 künyem vardı çok güzel.. biri yıllar önce annemin düğünde taktığı.. diğeri de yine annemin doğum yaptığım zaman aldığı künyeler.. ve yine öyküme sakladığım bikaç yüzük.. bir ay önceki yaşgünümde işyerimin aldığı bir küçük altın.. öyküye hediye gelen 2 adet inci.. ve 500 ytl. Normalde o kutuda 500 değil 100 ytl olucaktı.. kardeşime göndermem için annem 400 ytl vermişti. Ben bankaya gidemediğimden kendi hesabımdan gönderdim parayı. Bunu da pazartesi salı falan kendi hesabıma yatıracaktım. Cüzdanımdaydı.. Erdeke gitmek üzere cumartesi yola çıkarken
‘yolda çalınır falan para’ diye düşünerek eve bıraktım !!
gideceği varmış paranın ne yapalım..
hayır eylül değil de başka zaman çalınsaydı bari.. malum eylül ayı velilerin göçtüğü aydır.. okul kıyafetleri kitaplar defterler ayakkabısı bilmemnesi derken ben de göçmüştüm.. Öykümün sevgili babası da sadece okul parasının bi kısmını ödeyip, tüm bu giderlerin hiçbirine yardımcı olmadığından hepsini bir anda tek başıma karşılayınca düşünün işte.. bi de üstüne şimdi bu..
Olsun.. dediğim gibi.. önemli olan o sırada öyküyle evde olmamamız..

Yalan değil.. iyiden iyiye korktum ben..
gözümün önüne sürekli evde olduğumuz, öyküyle ikimizin yatak odasındaki yatakta birlikte uyurken adamların içeri girmesi gibi korkunç sahneler geliyor..
bi zaman annemlerde kalacağım..
zaten babam da evde bırakmıyor..
bu hafta tüm camlara demir taktıracağız..
hapishane camları gibi olucak pencerelerim..
demirlerin ardından pencerelerim..

Öyküye söylemedik tabi.. polisler özellikle uyardı.. odasına aylarca giremeyen çocuklar oluyormuş.. evet bi çocuk için kabus gibi bişey.. bu yüzden bilmeyecek öyküm durumu..

Bugün ben bir müşteki olarak davacı oldum..
Bu kez gerçekten davacıyım..
zaten tek maaşla bir evi bir çocuğu ve kendimi geçindirmeye çalışırken ne hakkı var ki gelip üç kuruşumu almaya birilerinin..
hepsinden önemlisi,
beni böyle korkutmaya ne hakkı var ki birilerinin..
evet davacıyım.. davacı..

Sanırım ilk kez erkeksiz bir yaşamın büyük bir zorluğuyla karşılaştım..
evet evet korktum..
ya diyorum hırsızlar bu evde erkek yaşamadığını anladıysa!?!?! Ve yine gelirlerse!?!?!

Korkunun ecele faydası yok.. acilen demirler takılacak..

Korku yok.. korku yok..

(THE RASMUS - NO FEAR)

44 yorum:

Müşkülpesent dedi ki...

Geçmiş olsun Fatoş. üzüldüm şimdi.

Adsız dedi ki...

Canım benim yaa :( İyi ki yokmuşsunuz evde :(
Geçmiş olsun ..Evet manevi değeri olan şeyleri almış göürmüş ama olsun size bişey olmamış ya .. dediğin gibi ya evde olsaydınız ya size zarar verseydi...
Aman Allah korumuş yaa :(

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun :((

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fatoş :(
İyi ki evde değilmişsiniz. 3 sene önce yatağımın yarım metre ötesindeki masadan laptop'ım ve evdeki 3 telefon çalınınca, üstüne üstlük bunlar mışıl mışıl uyurken başıma gelince korkmuş ama on katı-bin katı sinirlenmiştim. En mahrem yeridir bir insanın yatak odası beyninden sonra. Oraya girilmesi kabul bile edilemez. En savunmasız olduğun yerdir de.
En başta popülizm uğruna af çıkaranları, sonrasında da bunlarla başa çıkılmasında zayıf kalan kanun koyucu ve uygulayıcıları da hürmetle (!) anıyorum...

Tekrar çok geçmiş olsun. Eve alarm da taktırmanı öneririm. Eğer istersen bir tanıdığı da yönlendirebilirim. Haber vermen yeter.

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Elleri kırılasıcalar ve hatta kesilesiceler işte.

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun..

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun. Parayla yerine koyabilecegin hic bir sey icin uzulme, sana nasilsa geri doner.

gaykedi dedi ki...

off yaa çok kötü oldum... ama dediğin gibi kötünün bir de bu yönde bakıldığında daha kötüsü de var... yeğenimin çantasını çaldılar.. bizim eve birkaç kez girdi hırsız annem yatak odasının kapısını açan hırsıza oğlum sen misin bile demiş karanlıkta.. bir kere de yakaladı abimler ben küçükken tüple vura vura kolunu bacağını kırdılar vs... ama çok geçmiş olsun canım maldır tekrar kazanılır alınır ama can da bir yara açıldımı zor...

gaykedi'nin de çok geçmiş olsun dileklerini iletiyorum... canını sıkma öpüyorum...

Nakhar dedi ki...

kusura bakma canım gaykedininki login miş farkedemedim :) üstteki yorum benden...

sgürel dedi ki...

çok geçmiş olsun.İyiki evde değilmişsiniz en azından bu bir avuntu...

Adsız dedi ki...

canım ya çok geçmiş olsun,önemli olan o anda evde olmamanız, bide iyi yonden bak bilgisayarın ve yuzlerce resimlerin duruyor hala ya onlarda gitseydi...

legrottaglie dedi ki...

geçmiş olsun.

gülçin dedi ki...

çok geçmiş olsun, kötü bir deneyim ama bu kadarla atlatmanıza da şükür. kolay gelesin.

ABİ dedi ki...

geçmiş olsun.. her odaya girebilirler ama 7.odaya giremezler.
Buzlu viskiye şiddetle katılıyorum.. Demir filan belki ama iyi bir alarm ve güvenlik sistemi gibisi yoktur..

Adsız dedi ki...

KORKMA SEN HİÇ
Fatoşuma çooook geçmiş olsun,
kötülükler senden daima uzak olsun.
Öpüldün kocaman.
Yasemin,

Adsız dedi ki...

fatoş cok cok gecmis olsun,
ya biliyosun genelde bircok yazıyı okumam, ama bunu okuyayım dedim anlamadığım bisekilde ilgimi cekti... üzüldüm yaa..
korkmana gerek yok ama demir korkuluk taktırdıktan sonra sorun olmaz bidaha .
kapını da sağlama aldır ama...
umarım maddi yıkıntılarını da bisekilde telafi edersin...:( bende işsizim be kardesim...::((
neyse kendine cok ii bak
bi ara hep birlikte iftar yapalım.. ok?
görüşürüz byee!

Adsız dedi ki...

Allah 'a sığınıp, dua edip, tedbir almak en iyisi, iyi düşünmüşsün. beterin beteri var unutmamak lazım, öykü cüğe de belli etmemek en iyisi, hayret ya hu bizim polisler o kadar akıllandımı sahiden? modern Türkiye hey yavrum hey be bunları da gördük en sonunda...
geçmiş olsun tatlım...

Adsız dedi ki...

gecmis olsun Fatos...:-(

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Fatoş!

Adsız dedi ki...

offf, büyük geçmiş olsun :((

Adsız dedi ki...

gecmis olsun
uzuldum :(

Adsız dedi ki...

gecmis olsun Fatos:(
bizim bir akrabanin da basina gelmisdi.
hirsizlar yakalandi. evde olmadiklarini biliyorduk diye itiraf ettiler.
:(

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun fatoş güvenlik kurmamızı ister misin?

Arolium dedi ki...

geçmiş olsun efendim.
iyi olmanıza seviniyorum, iyiki yokmuşsunuz..

Adsız dedi ki...

gerçekten geçmiş olsun !!!

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun fatoş üzüldüm bende yani korktuğunuza üzüldüm neyse yinede cana geleceğine mala gelsin umarım atlatmışsındır korkunu o korkuyla yaşanmaz çünkü

Elsen dedi ki...

Çok Çok Geçmiş olsun Fatoş
Tanrı seni ve kızını korusun.

Ozlllem dedi ki...

Fatoscum buyuk gecmis olsun!!! Gercekten evde olmamaniz buyuk sansmis, evlerimizde bu kadar emanet mi oturuyoruz yani, inanamiyorum!!!

Hakan Dinçer dedi ki...

Büyük geçmiş olsun..!

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun Fatoş.. Allah birdaha yaşatmasın inşallah..

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun, umarım birdaha böle ir olayla karşılaşmazsınız.

Adsız dedi ki...

tekrar çok geçmiş olsun,sen ve ufaklık iyisin ya boşver gerisini...

Adsız dedi ki...

Çok ama çok geçmiş olsun,inşallah bir daha üzüntüler yaşamaz,hep mutlu kalırsın prenses öyküyle.

Adsız dedi ki...

link değişimi yapalımmı?
http://hepinizindoktoru.blogspot.com
oktaytolga1969@hotmail.com

Adsız dedi ki...

genelde karşılaşılmaz hırsızla ve sanırım karşılaşmak kötü olurdu. gecmiş olsun çok

Adsız dedi ki...

gecmis olsun cok uzuldum..seneler oncebizi de evimize hirsiz girmisti.annem salonda otururken yatak odasinin camindan girmisler. ben ust kata arkadasimdaydim babam saniyorum seyahatteydi..annem yatmak icin yatak odasina girip de o manzarayi gorunce sok olmus..bana seslenmis sen birara eve geldin de sen mi yaptin diye..ben eve gelmistim. hemen annemlerin yatak odasinin karsisinsaki tuvalete girip sonra yine ust kata cikmistim. muhtemelen hirsiz evdeymis o sirada..ruhumuz bile duymamis..cok kotu bir his..birilerinin girip bizim kontrolumuz disinda evimizde dolasmalari...benim de 10 gun once arabam calindi kapinin onunden...umarim bu surede "ya oyle olsaydi" lari atlatmissinizdir. cunku her sey olabilirmis ama olmamis...insani cok icine ceken bir seydir ya soyle olsaydi diye dusunmek...ileriye bakin ve gercekten gelen guzel gunleri gorun:) zor donemlerden sonra gunes hep daha tatli parlar:)
gecmis olsun tekrar..

Adsız dedi ki...

cok uzucu.cok gecmis olsun!

Adsız dedi ki...

aboooo

Adsız dedi ki...

yeni gördüm ben..çok geçmiş olsun :( çok üzüldüm ama çok şükür size bişey olmamış.

Adsız dedi ki...

0kuyunca çok üzüldüm.Yalnız kalan bayan arkadaşlarıma tavsiye ettiğim gibi evin eğer müsaitse köpek besleyebilirsin ama sakın doberman değil.Kanada kurdu ya da alman kurdu sana tavsiye edeceğim cinsler.Bu kadar yoğunluğunda yapabilirsen yakındövüş kursları(jiu jitsu ya da nin jitsu).Şimdi belki gülümsüyorsun ama yalnız yaşayan bayanlar için gerçekten tehlikeli dönemdeyiz aklıma gelen en doğal çözümler.Ne kadar kilit sistemi olursa olsun adamlar çözüyor bi şekilde.Kaybedenlerklb olarak tekrar çok geçmiş olsun diyorum.İiy bak kendine.

Adsız dedi ki...

gecmis olsun...

Adsız dedi ki...

yeni gordum, cok gecmis olsun...