13 Ağustos 2007

31.yaş da bitti..


Eveeeettt… 31. yılımızı da devirdik ..

Yılbaşı zamanı değil de,
yaşgünlerimde geçen bir yılın hesabını gören, nerede olmak istediğimi ama nerede olduğumu sorgulayan, hayatımdan çıkması gereken insanları mezarlarına gönderen, bir temizlik operasyonu edasıyla kendimle hesaplaşıp yenilenen ben, bu yaşgünümde ne yapacağım bilmiyorum !!

Çünkü
13 ağustos 2006 dan beri; tüm yaşam şeklimi değiştirmek suretiyle nerdeyse bir yıl süren temizlik operasyonumu bitirmiş.. sorgulanması gereken her şeyi sorgulamış.. nerede ve nasıl olmak istediğime karar vermiş ve uygulamış.. mezarlarına gönderilmesi gereken tüm kişileri göndermiş.. hayatımda bana değer vermeyen bir tek kişiyi dahi bırakmamış.. kısacası bugün için artık hayatında “keşke şöyle olsa, keşke şurda olsam, keşke şöyle olsam” gibi hiçbir keşke kalmamış bir insan olarak bu yaşgünümde neyi sorgulayacağım kii..??

Yaşgünlerinde hiç mutlu olamayan, ama her doğumgünü çocuğu gibi mutlu olması beklendiği için hayatının en sahte günlerinden birini yaşayan ben, bakalım bu kez nasıl bir yaşgünü çocuğu olacağım kendim de meraktayım :)

Belki de bu yaşgünümde sadece tebriklerin ve hediyelerin tadını çıkaracağım.. hiç bişeyi sorgulamadan :)

Düşüncelerinle yoğrulmuşum
Anlamışım; ama çözememişim
Gözüme gölgeni,
Tırnaklarıma ismini kazımışım: HAYAT.
Seni aldatmışım,
Beni aldatmışsın.
Sokak lambalarını ağlatmışız be HAYAT.
Bıkmışız birbirimizden.
Tüm kapıları kilitlemişiz
Nefretimiz ölsün, diye.
Gölgeleri kovalamışız güneşin değdiği tepelerde.
Sonu olsun diye bu oyunun
Isırganları çiğnemişiz.
Öldürmüşüz birbirimizi.
Ne köşendeymişim
Ne de kenarında.
Tam ortandaymışım; tam ortanda..

(MILVA & JAMES LAST - ARANJUEZ)

23 yorum:

Adsız dedi ki...

hediyen benim blogda :)

Nice yillara

Adsız dedi ki...

Doğum Günü Kızı'na

Silyon feneri vardır; bilirmisin!
Ufuk çizgisinin gün batımıyla birleştiği sınırda okyanusta yanmaya başlar, beyaz parıltılı bir ışık; gemilerin ve yelkenlilerin denizde kendilerini belli edecek kadar parlak bir ışık. Yeni başlangıçlarda Silyon feneri gibidir.! parlak beyaz ışık süzmesi ansızın beliriverir mavi dünyadan süzülerek.. peki kimdir o ışığı belirleyen yada rotasını yönlendiren...?
O ışığın görülme dereceleri her yönden kendilerini gösterecek açılarda yerleştirilmişlerdir, hayatın içindeki açılarla özdeşliği gibi.
ya açılar; matematiksel mi .? geometrik mi .? herşey açılara mı bağlı görülme, seyretme, koşmak, yarışmak, okumak evet okumakta açılarla doğru açıdan bakamazsan gözlerinin açısını değiştirmen gerekir, mercekler yardımıyla okumak zorunda kalırız, nerden nereye yol almaya başladı silyon feneri...
okyanus neler barındırıyor hiç sordunmu kendine.??
şöyle düşün bakalım okyanus ne var senin içinde, tarih mi; savaşlar mı; şehirler mi, yoksa bir buzdağına çarparak yara alan titanik içindeki farklı farklı hayatlara bağlı aşklar mı,hep yaşayan canlılar gelir akla, hiç bunları anımsar mı insan..
Okyanusu tanımak onu keşfetmek için önce denizi tanımak gerekli, dalgaların sesini sessizce dinlemek gerek.! iyice dinlemek; ki! okyanusta olduğunu farkedesin, kokusunu duymak sinüslerinden içeri iyotun işlemesini sağlamalısın ki.! okyanusun kokusunu ayırt edebilesin, Okyanus çok davetkar görünsede hiçte öyle değildir, gizemini içinde yalnız kaldığında dinlemeye başlarsın ve ürkmeyide öğrenmeye başlamışsındır, bilmediğin dünya sessizlik içinde artık kabarmaya başlayan dalgaları; okyanus içini sana açmaya başlamıştır; okyanusu artık keşfetmeye başlayan bir denizci ruhu içine işlemiştir rüzgarların hangi yönden estiğini hisleriyle anlayan denizci..!! tecrübesini yönlendirmeye başlar denizci.. yelkenleri fora edip demiri almaya başlamıştır; yeni ufuklara ,,,
13 ağustos 2007 bir yıl önceki durgun okyanus, rüzgarlarla yelkenlerine yol veriyor artık, rotan ufuk çizgisi
Okyanus seninle; yosun gözlü...

13 Ağustos 2007 Kaptanın Seyir Defteri

Adsız dedi ki...

sahane anlatim, duygular ve hisler anlasildi ...


Dogum gunun kutlu olsun. gencecik yasinda hayat sana istediklerini umarim verir..

sevgilerimle,cigdem

Adsız dedi ki...

bir doğum günü wesilesiyle kendinin bir yüce kahraman; bizlerinse sıradan birer ölümlü olduğumuzu hatırlattın :))) nice yıllara...

sgürel dedi ki...

dilediğince bir ömür geçirmen dileğiyle doğum gününü kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

:))

Senin Icin

Adsız dedi ki...

aynı doğum günü mesajını şimdi ben sana gönderiyorum :)
doğum günün kutlu olsun...
mutlu yıllar :)

Adsız dedi ki...

kızınla guzel yıllara..

Adsız dedi ki...

Sevgili Fatoş,

Nice yıllaraaaaa!!! İyi ki doğdun :)

Öykü'yle ve diğer sevdiklerinle sağlıklı, mutlu ve
başarılı bir hayat dileklerimle...

PS: Ben çok caz dinliyorum bu aralar, very low olmuşuz
last.fm'de :((

Adsız dedi ki...

Dear yedincioda,

M XAVIER [ mariaxavier_55@yahoo.co.in ] has sent you an eCard from Dgreetings.com.

To View your card please choose one of these options:

1. Click the following link
FOR YOU

Adsız dedi ki...

Selam kiz. Demek sen bugun dogmustun ha ? Dogum gunun kutlu olsun. Nice yillara !

Adsız dedi ki...

bilmelisin ki! her ne kadar siyah beyaz fotoğrafını daha çok sevmiş olsam da, gördüğüm en renkli çiçek sensin. yeşil gözlerin için neler yapabileceğimi hatırlıyorsun değil mi:)

seni tüm renklerinle seviyorum arkadaşım, iyi ki doğdun! iyi ki varsın!

Adsız dedi ki...

Canım,

gelecek, geçmişinden çok daha mutlu,
çok daha ışıl ışıl olsun,
e doğum gününde kutlu olsun.

Daima sevgiyle,,,

Yasemin

Adsız dedi ki...

senin de benim yaşgünümü kutlaman gerekiyo ama 14 ağustos itibari ile :)
veeeeeeeeee
her yılını bir öncekinden daha mutlu geçirmen dileğiyle
İİİİKİ DOĞDUUUUUUUUUUUUUNNNN ve varsın...

Adsız dedi ki...

1- senin yaşın 31 değil di 30 du. daha şimdi 31 in içine girdin. yani daha hala gençsin meraklanma :)
2- mezarına yolladıklarından biriyim gibi düşünmüştüm hep kendimi, kendi adıma... doğru mu sence bu düşüncem? ama yine de hep bi umut gizliyorum hala gözlerine baktıkça...
3- gün gelipte küllerinden doğanlar gibi dikilirsem karşına sakın şaşırma...

nice yıllara aşkların en güzeli, en masumu, en yalını... unutturulmamam ve unutturulmaman dileklerimle...

Adsız dedi ki...

Mutlu bir yıl ve mutlu bir ömür geçir Kızınla..
Basit bi cümle ama "herşey gönlünce olsun.."

es dedi ki...

Hayatın tam ortasındayken ya korna bile calmadan hızla gelip geciverseydi sen yokmussun gibi iki yanından...Bunu bile bile ortada durmaya devam ederken insanların pekçoğu; sadece yaşgününü değil, kararlılığını ve gücünü de kutluyorum. Sağlık ve huzur ile geçsin yeni yaşın..

Hakan Dinçer dedi ki...

Valla ben 30 yasimdan sonra hayati yeni yeni anlamaya basliyorum galiba (Umarin 40'imdan sonra da ayni seyi söylemem!), o yüzden artik dogum günlerinin kiymeti daha fazla gibi geliyo... Nice yaşlara :)

Adsız dedi ki...

ayrıca hep sen mi şarkı göndereceksin :)
şarkın mailinde.
reamon - supergirl
:)

Adsız dedi ki...

Merhaba

Görmeni istediğim bir sayfa var. Sayfayı aşağıdaki linke
tıklayarak açabilirsin:
Mutlu yaşlar,hala benim blogger(kaybedenlerklb) ziyaret etmedin ama
ben benden bi hediye yollayayım dedim sana.Laf aramızda bende hiç
mutlu olmadım yaşgünlerimde...sevgiyle kal

http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=31032&siir=415126&order=tarih

murat kalaç

Adsız dedi ki...

Selam yedincioda ,

Ayyas lar olarak Doğumgününüzü Kutlar , Yeni yaşınıza girerken
nice mutlu seneler dileriz :)

Adsız dedi ki...

biraz gec oldu biliyorum=) Happy birthdayyy!!! ve gözlerin cok güzel!!

Adsız dedi ki...

biliyom, ben bi eşşeğim, doğum gününü ıskaladığım için!
boğaz vapurunda bi ağustos akşamı yüzüne iyot kokularıyla dokunan bu akşam rüzgarı gibi geçsin yaşın..
14.08.2007 19:54
s.e.