5 Temmuz 2007

ıslak ıslak


Konu ölüm olunca tüm kelimeler anlamını yitiriyor gibi..
Hangi kelime anlamlı kalabilir ki ölümün ardından..

Bu şarkıyı bu şekilde kullanacağım hiç aklıma gelmezdi..
ama ben Barış ı bu şarkı ile sevmiştim ilk..
hiç beklemediğim bir anda bir öğle vakti bu şarkı çalınmıştı kulağıma..
ne çok sevdiğim bir şarkıydı..
ve o ses nasıl da güzel söylüyordu sevdiğim bu şarkıyı..

Kimseye bir zararı dokunmamış, pek çok yardım konseri vermiş –özellikle Lösemili çocuklar için- ve yaşamı çok seven, yakışıklı çocuk..
beklenmedik bir anda, yine en büyük terör trafiğin yüzünden, 6 gün süren mücadeleden sonra bu hayattan çekildi..
pek çok insan gibi..

Senin Barış Manço ve Cem Karaca hayranlığını herkes bilirdi..
onlar kadar kalamasan da bu hayatta şimdi aynı yöne yolculuğa çıktın..
en sevdiğin şarkılardan biriymiş Islak Islak..
benim de öyle..

Öyleyse bir veda şarkısı olsun artık Islak Islak..
herşeyde olduğu gibi yine büyük bir dönüşüm..
bir aşktan bir vedaya..
uzun bir vedaya..

gecenin nemi mi düşmüş gözlerine
ne olur ıslak ıslak bakma öyle
saçını dök sineme derdini söyle
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

sürerim buluttan tarlaları
yağmurlar ekerim göğün göğsüne
güneşte demlerim senin çayını
yüreğimden süzer öyle veririm

ben feleğin şu çarkına çomak sokarım
ben feleğin tekerine çomak sokarım
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

ne olur ıslak ıslak bakma öyle
ne olur ıslak ıslak bakma öyle
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

(BARIŞ AKARSU - ISLAK ISLAK)

29 yorum:

Adsız dedi ki...

Fatos'cum cok uzucu..ama ben hic dinlemedim,hic gormedim izlemedim kendisini.ama genc cok basarili oldugun uokudugumda fotosunu gordugumde anladim,,Allah rahmet eylesin.cok uzuldum ..
gozlerim doldu...ne aci bir haber..

Adsız dedi ki...

Allah rahmet etsin!
Çok üzgünüm :*(

Adsız dedi ki...

AAA ben de komada olduğunu duymuştum en son bu kadar da ciddi olduğunu bilmiyordum mail gelmişti arkadaşımdan acil kan aranıyor Barış Akarsu'ya diye ben de inanmadım şaka diye düşündüm dikkate bile almadım ve sildim maili bir de şimdi öldüğü haberini alıorum gerçekten şok oldum. Çok üzücü ;(

Adsız dedi ki...

Başımız sağolsun !!!

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm Fatoşcum ya, hakketen içim acıdı.
Hani çok takip ettiğim biri değildi, ama çok gençti, ölümü üzerine konduramayacak kadar.
Allah hepimizi kazalardan esirgesin
Sevgiyle kal
Yasemin,

mahallenin delisi dedi ki...

pek çoğumuz Islak Islak şarkısıyla sevdik onu herhalde... (mp3 için özellikle teşekkürler)
Tüm sevenlerinin, hepimizin başı sağolsun. Allah rahmet eylesin!

Adsız dedi ki...

Söyle Kaç Yaşındasın ?

Adsız dedi ki...

ajdarlar, ismail yk lar, cankanlar bize kaldı Azrail gerçek olanı yapanı yanına aldı.
Azrailde biliyor ağzının tadını.
Allah Rahmet Eylesin..

Bismillahirrahmanirrahim

Kulhu Allahu Ahad
Allahhussamed, Lem Yelid Velem Yuled
Velem Yekul, Lehu Kufüfen ahad.

Kulhu Allahu Ahad
Allahhussamed, Lem Yelid Velem Yuled
Velem Yekul, Lehu Kufüfen ahad.

Kulhu Allahu Ahad
Allahhussamed, Lem Yelid Velem Yuled
Velem Yekul, Lehu Kufüfen ahad.

Elhamdü lillâhi rabbilalemin, Errahmanirrahim
Maliki yevmiddin, İyyake na'budu veiyyake nestein
İhdinessıratal müstakim, sıratallezine en'amte aleyhim, gayrilmağdubi aleyhim veleddallin.

Amin.

tugi dedi ki...

asıl terör bu işte ıslak ıslak baka kalıyoruz.
barış; melekler haep yanıbaşında olsun

Adsız dedi ki...

Birkaç gün sonra unutursunuz.

Ailesine ve sevdiklerine sabır dilerim.

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin.. mekanı cennet olsun.Tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.. ;-(

Adsız dedi ki...

Duyunca cok uzuldum...Cok gencti:(

Adsız dedi ki...

:(

Unknown dedi ki...

her ölüm erkendir aslında.
güzel bir ses ve neşeli bir sima var aklımda barıştan kalan.
allah rahmet eylesin.

gaykedi dedi ki...

gerçekten medya maymunu olmaya karşı duruşu olan bir sanatçıydı :(

Adsız dedi ki...

İYİLer ÖNce gİDİYor :(

Adsız dedi ki...

yazık, çok yazık :(

Adsız dedi ki...

bir varmış, bir yokmuş...

Mine dedi ki...

'insan doğduğu gün ölmez ki' gibisi birsey dedirten bir durum.

Nakhar dedi ki...

Kerim Tekin'den sonra trafik kazasında kaybedilen 2. şarkıcımız... ne denebilir ki bu durumda...

temhaangelio dedi ki...

kısa süren güzel bir film gibi işte... kötü.. allah rahmet etsin..

Adsız dedi ki...

her ölüm erken ölümdür.ama aldığım su hayat hiçde fena değildir..üstü kalsın.
c.süreya

Adsız dedi ki...

Barış' burada andığın için teşekkürler sana....

Adsız dedi ki...

Bir çift yıldız barındırıyordu gözlerin
Puslu hayatı aydınlatan
Gülüşünle unutulan keder
Artık hatıramın raflarında
Yüreği baharlar açanım
Huzur içinde kal gittiğin yerde...Barış'ıma :(

Adsız dedi ki...

"...
değmen benim gamlı yaslı gönlüme
ben bir selvi boylu yardan
ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar

evvel bağban idim dostun bağında
talan vurdu ayva nardan
ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar

kumru gibi gökyüzünde dönende
baykuş gibi viran yurda
konanda konanda konanda vay

çok ağladım mecnun gibi çöllerde
ferhat gibi şirin yardan
ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar
..."

Adsız dedi ki...

Sonra fark ettim ki;su akıyor,rüzgar esiyor,yağmur yağıyor
Her şey yine ve aynı şekilde oluyor
Öyle bir yere geldim ki
Sıcak ve soğuk, aşk ve nefret,savaş ve barış
Üşümek ve sonra ısınmak gibi
Gitsem ayrılık olur kalsam çöl
Gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenlerde özler
Derken anladım ki
Özlemden kimse ölmüyor
Ama ben ölüyorum
Nefes alıyorum,önemsiyorum ve gitmek istiyorum
Anladım ki hasret yeni bir aşka kadar sürüyor..
Sevdiklerim ve beni sevenler
Bağışlayın
Su akıyor ve ben gidiyorum

Adsız dedi ki...

GİDİŞİN
Yokluğun hançeriyle vurup bağrıma,
Kör olasıca kaderin ağına,
Umuttan düş tarlalarına,
Gökkuşağından mendiller salladım ardınca...

Emrah ATİK dedi ki...

''sonu olan her şey saçmadır'' demiş albert camus..

Adsız dedi ki...

selam

yorumlariniz güzel, b akarsu icin üzülecegimize onun ve herkes icin tabi dua edelim ki sevinelim bu dünyanin güzellikleri sayilmayacak kadar cok ama Allahin rahmetine kavusursa insallah ozaman dünyadan erken göctü genc yastaöldü demek pek dogru olmaz sonucta herkes birgn veda edecek Allah herkese yardim ve rahmet etsin amin