24 Haziran 2007

eski dostlar..


Dün akşam sevgili avukat arkadaşım Leman bendeydi. Onu da Lost manyağı yaptığımdan dolayı :) Lost un 2. sezonu çektik hem.. hem de gecenin geç saatlerine kadar hiç durmadan konuştuk.. ve bol bol da güldük :) benim bu hiç müzik dinlemeyen sevgili arkadaşıma bi de 7.oda nın şarkılarından oluşan cd yi de çektik.. bilemiyorum sevecek mi :)

Leman la tanışmamız 90 lı yılların başlarında oldu.. onun babası ile benim babam köyde beraber büyümüşler.. ve biz çok uzun bir süre Erdek te yaz tatillerimizi birlikte geçirdik.. Leman, kardeşi Nalan, ben ve kardeşim Alkan.. 2 kız daha vardı.. Özlem ve kardeşi Gülşah.. onlarla da aynı şekilde.. sonra ben üniversiteyi okumak için izmire gidince (yaşça en büyük bendim) yavaş yavaş kopmalar başladı.. malum gözden ırak olan gönülden de ırak olma durumları :) farklı şehirlerde okunan okullardı, evlilikti, yaşam mücadelesiydi, çocuktu derken .. artık nadiren görüşebilir hale gelmiştik...

Benim boşanma dolayısıyla ilk önce Leman la görüşmeler birden hız kazandı.. ardında da hepimiz bir araya geldik.. hani eski dostlar; ne kadar uzun zaman görüşemesen bile birbirinin zor günlerinde koşarak yanına gidersin ya.. işte öyle.. eski dost yine eski dost.. aileleri ailemi, kızlar da beni yalnız bırakmadılar sağolsunlar.. (fotoğrafta görülenler soldan sağa: Leman, Özlem, Nalan ve Gülşah) insan böyle zamanlarda yanında gerçekten de arkadaşlarına ihtiyaç duyuyor çoğu zaman.. ve içinde hiçbir art niyet taşımayan, güvendiğin çocukluk arkadaşlarını yanında görmek ayrı bir mutluluk oluyor..
Yeri gelmişken hepsine, bana türlü şekillerde destek olan tüm arkadaşlarıma ve ayrıca da Lemanıma buradan çok çok teşekkür ediyorum..

(R.E.M. - THIS FRIENDLY WORLD)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

gördüğüm en güzel 4:)

Adsız dedi ki...

Ben senin kamera Canon diye biliyordum, o Nikon nereden cikti oyle? Flash kullanmadan cekmissin, iki kisi hareket etmis, hafif motion trail var... Ben Turkiye cok sicak diye duymustum neden ahali kazak hirka giymis?

- Benim mi kafam cok daginik, neden bu kadar gereksiz detaya takiliyorum?
- Evet, senin kafan cok daginik witness, sen en iyisi biraz dinlen
- Oyle mi dersin
- Dedim bile...
- Ama 7 kiziyor yazilarina yorum yazmiyorum diye..
- Git yat artik, olur oyle arada :))

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bir yorum yazdim yazdim, cifter cifter publish etti blogger, birini sildim ben de... Verdigim daginiklik icin ozur :))

7.oda dedi ki...

kayra; :)
witness; benim makinem canon tabiki. özlemin elindeki nikon makine ona ait.. fotoğrafı çeken benim :)) benim makineme bakıyor olsalardı ben nasıl çekerdim bu fotoğrafı :) evet senin kafan çok dağınık biraz dinlen :) paketim gelmedi mi daha yauf kitap oku biraz müzik dinle :)
evet flşasız çektim.. flaşlı fotoğraf bir gece vakti herkes çeker dimi ama marifet flaşsız çekmekte bu ışığı yetersiz ortamda :)
fotoğraf mayıs başında çekildi. kızlar kocalarını evde bırakıp bana gelmişlerdi bir gece. leman dün gece geldi ama çekmemişim fotoğraf konuşmaktan :)
bak nasıl açıkladım tüm sorularını :)

Nakhar dedi ki...

bu tür zor anında yanına koşan birilerinin olması insana ekstra bir güven sağlıyor nedense... uzakğında olsam da benimde sürkli düşündüğüm merak ettiğim insanlar var... onlara karşı olan sevgim aramıza giren yıllara rağmen hiç eksilmedi ve bilakis arttı :) artıyor.. artacak da... bir çoğunu evlendirdim... bir çoğuna sevgili buldum... kendimi bazen sevgili bulma evi gibi hissettim filan filan... böyle işte... zaman kimsenin İÇİNİ değiştiremiyor...

Adsız dedi ki...

dörtlü çete :))

Ozlllem dedi ki...

Fotascum, cok keyifli bir aksamdi ve en guzel tarafi da hepimizin o kadar aradan sonra eksiksiz biraraya gelebilmesiydi;) Sohbete muhabette doyamadim tabi o aksam yetmedii; ama gonullerimiz birdi en guzeli de buydu:) Insan bu hayat mucadelesine geri donunce, zaman hep ihanet ediyor ama bizim kalbimiz hep seninle ve Oyku ile :)

Adsız dedi ki...

sanırım zaman bendeki duygusallığı alıp götürdü bu nedenle de diğerleri gibi afilli şeyler yazamayacağım. ama dilerim ki bu dostluğumuz hep sürsün. biz, aradan uzun zaman geçse de sanki hiç ayrılmamışız gibi hep yakın ve samimi olalım. hepinizi çok seviyorum. (( ayrıca Fatoş canım bilesin ki senin sayende İzmir'de okudum. Bana anlattığın Kordon Manzaraları beni o şehre çağırmıştı.))

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

dostluğunuz daim olsun..

Adsız dedi ki...

ne guzel dostlarin var :)

Adsız dedi ki...

dostluk benim de cok onem verdigim bir cesit hayat paylasimi...ne kadar sanslisin bu kadar guzel arkadaslara sahipsin... hayat gercekten iyi durust arkadasliklara ihtiyac duyduruyor..

hepinize sevgiler

Adsız dedi ki...

Yazıya Lost'tan girince bir an duraksadım, ama neyse ki devamında herhangi bir Lost aktivasyonu yokmuş. İçim rahatladı bir anda. Hiç olmazsa buralarda Lost görmeyeyim diye dua ediyordum.. Lost aşağı, Lost yukarı..