3 Haziran 2007

döndüüümm..


  • Kara kız oldum ve döndüm:)
  • Hem deniz hem dağ tatili gibi oldu.. çünkü tatil köyünün içinde bizim kaldığımız ev dağın eteğindeydi..
  • Gündüzleri mezdeke ve bilumum oynak türk şarkısı açan açıkhava havuz dj imiz, akşamüstü çaldığı sting, lorenna mckennit, modern talking ve hatta sevdiğim ve unuttuğum bir sürü eski güzel şarkıyla beni pek bi mutlu etti..
  • Restaurantların olduğu tüm bölümlerde bir hafta boyunca vaya con dios ve çok sevdiğim karşı pencere filminin soundtracki çaldı..
  • Yanıma okumak için 3 kitap almama rağmen sadece bir tane okuyabildim !! Sevgili iş arkadaşım Ebru’nun yılbaşı hediyesi olan Livaneli’nin son kitabı “Leyla’nın Evi” ni okudum. Güzeldi.. çok sevdim.. bir sürü kelimenin altını çizdim. Ayrı bir postta bu kitaba mutlaka değineceğim.. Diğer iki kitap ilk okunacaklar listemde. Nasıl olsa temmuzda Erdek turlarım başlayacak. O zaman tüm kitaplarımı okuyacağımı umuyorum :)
  • Tatil yerlerinde hasta olmayın.. ssk nın olmadığı küçük bir beldedeyseniz sadece ateş düşürmek için bile özel hastaneye gitmek zorunda kalıp sizi bi güzel kazıklamalarını seyredebilirsiniz.. veya benim gibi dişinizi gösterip söylenilen rakamın çok çok azını ödeyip kurtulursunuz.. bunu da ayrı bir postta hastaneyi kınayarak detaylı olarak nasıl kazık atmaya çalıştıklarını anlatacağım..
  • Deveye bindim.. hiç de aşağıdan göründüğü gibi değilmiş.. o ne kadar yüksek bir hayvanmış yauf !!
  • Bol bol uyudum..
  • Kızımla bir dakika bile ayrılmadan 10 gün geçirdim.. ki minik cadımın maceralarını da 1.oda da anlatacağım.. okuduğu kitapları, annesini bindiremediği su kaydıraklarında tek başına nasıl kaydığını, neredeyse benden daha iyi yüzdüğünü..
  • Kemerin denizini sevmedim.. çakılları insanın ayağını çok acıtıyor.. ah ah plaj konusunda çeşme ılıcalar ın üstüne yok sanırım Türkiye de..
  • Otelin yüzde doksanı Rus idi.. o nasıl bir yemek!!! O nasıl bir içmek !!! vücutlarında kaçar tane mide var anlayamıyorum !!! bu oteldeki Ruslar geçen yıl gittiğimiz side dekilere göre çok çok daha kültürlüydüler.. çoğu aileydi.. kadınların hepsi benim gibi zayıf hatta benden daha zayıf ama hiç abartmıyorum benim 7-8 katım kadar yemek yiyiyorlar!!!! Cidden nasıl bir mide var!! Ve içmek de aynı şekilde.. benim bir yıl boyunca sarhoş gezmemi sağlayacak alkolü bir günde tüketiyorlar !! otelin Ruslardan para kazanabildiğini sanmıyorum :) kesinlikle zarar ediyordur :)
    Ruslar hakkındaki bu seneki genel izlenimim: kadınların hepsi istisnasız çok bakımlı !! saçından kıyafetine duruşuna kadar.. vücutlar mükemmel !! erkekler çocuklarla daha çok ilgileniyorlar.. kadınlar güneşleniyor :) kadın erkek çocuk deli gibi yiyip içiyorlar.. gürültüsüz eğleniyorlar.. kimse kimseye sarkmıyor !!! ağlayan çocuk hiç görmedim..
  • ultra herşey dahil gidip bir damla alkol almadan geri döndüm :)
  • 400 kadar fotoğraf çekmişim ama bunun 300 kadarı öykü :))) fotoğrafçıların deyimiyle sadece "aile fotoğrafı" çektim :)
  • tepesinden bulutun hiç eksik olmadığı dağı çok sevdim..
  • toroslara mutlaka fotoğraf çekim gezisine gidilmeli dedim yol boyunca..
  • anne kız tatil çok keyifliymiş.. hiçbir gerginlik ve sorun yaşamadan ve çok eğlenerek tatilimizi bitirdik..
  • yolculukları da tatili de seviyorum :)
  • darısı herkesin başına :)

(STING - ENGLISHMAN IN NEW YORK)

23 yorum:

Rıdvan Elitez dedi ki...

Hoş döndün FATOSHH

Unknown dedi ki...

ama olmazki böyle:)
biz burada sıcaktan kavrulurken böyle tatil anılarını ızdırap olmak içinmi yazdın:)
şaka bir yana iyi eğlenmişsin:)
temmuz çabuk gelse bari:)
alanya beni bekliyorr:)

kkkk dedi ki...

o otelde çalışan bir şahsiyet olarak bu yazına yorum yazmayı isterdim ama gel gör ki kader beni başka bir dağın bulutları altında tutuyor; kafam dumanlı demek istemiyorum:)... ama bu yazıya bi soru sormak farz oldu; bu sene bronz ten moda mı yine...:)

Adsız dedi ki...

öncelikle hoşgeldin diyeyim, ben finallerle boğuşurken sen tatilini yapmış gelmişsin bile. Kıskanmadım desem yalan olur..
Rammstein konserini sitenden öğrendim, muhtemelen kesinleştiğinde haberim olur ama yine de riske atmamak için kesin tarihi öğrendiğinde bana da bi mail gönderir misin?

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz

Unknown dedi ki...

yahu ne güzel hoşgeldinlere boğuldum,sen de hoşgeldin bu arada.
görüşürüz tekrar sevgilerle...

es dedi ki...

Hosgeldiniz, fotograf cok guzel. Tatil istiyorum ben de huzur dolu

Adsız dedi ki...

Klimanjaro mübarek :)))

Adsız dedi ki...

Hosgeldinnnn ne iyi ettin de dondun :-)
Harika bir manzara bu...

Adsız dedi ki...

ufff renklere bak :)
hoşgeldin Fatoşcummmmm :)

Adsız dedi ki...

Hosgeldinizz :) himm muthis bir manzara ile acilisi yapmisiz, arkadan gelecekleri dortgozle bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

iyi ki döndün
:)

MeliS dedi ki...

supermisss :))

bRk dedi ki...

cok hoş geldin =))

Adsız dedi ki...

hosgeldin Fatos:) ozledim seni ve Oykuyu :)

Adsız dedi ki...

hosgeldin, iyi eglenmissindir umarim.
cok guzel olmus foto.

Adsız dedi ki...

Beydağları... 2 kez zirve tırmanışı yaptım buraya. İkisi de şeytan vadisi rotasından. İki kez bayrak diktim. Bu manzaraya bir de sabahın 4 ünde zirveden bakmanızı isterdim. Muhteşemmdir. !!! Zirveye yakın Tübitak' ın uzay gözlem istasyonu selamlar bitkin dağcıları...

Beni nerelere götürdün bi' bilsen Fatoş...

Hoşgeldin !!! İyi geldin... :)

Adsız dedi ki...

nice to see you again !

Adsız dedi ki...

iyi ki geldin,fotolarini dort gozle bekliyrouz..

Berkelenyum dedi ki...

şimdi bende demesse ayıp olur h.geldin=) Fotoları alalım

Adsız dedi ki...

ne dönersin be kardeşim o canımmm o güzelimmm yerlerden ya hu!
oldu mu bu şimdi? :)
hoşgeldin, Öykü'yü de çoook öpüyorum...

Adsız dedi ki...

çok güzel bir foto olmuş, elinize sağlık. Renklerin canlılığı harika :)

Adsız dedi ki...

ben burada yaptım askerligimi 2006 ocak 17 de ayrılmıştım çamyuvadan , güzel yerdir cidden.