23 Mart 2007

iki..


1, onu kendisinden sonra geldiği için küçümsemeye çalışsa da 2, sayıların hem bahçe sulayan hortumu, hem de en zarif boyunlusu :)

Elde, sesli sayı; bisiklette büyüme işareti.. arabada ise, kendinden başkasını düşünmeyen gösterişçi..

İki Şehrin Hikayesi’nden İki Başına Yürümek’e Karagöz ve Hacıvat’tan Romeo ve Juliet’e adlarda ve kişilerde sanat ve edebiyatın sayılarda en sevdiği..
Yine de, anlatımda, “şahıs”ların en az şans tanınan tekil’i..

Yoksa, bir yandan iki’liği, karşıtlığı, ikiyüzlülüğüyle olumsuzu.. öte yandan çift’i, dostluğu, dolayısıyla dayanışma ve mutluluğu çizişiyle 2, aslında insanlığın kendisini onda gördüğü bütün haller mi?..

(THE DOORS - LOVE ME TWO TIMES)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazılarını büyük bir keyifle okurken The Doors'da beni yıllar öncesine götürdü..
Kaça kadar sayacağında ayrı bir merak konusu bende :)

Adsız dedi ki...

hah işte bu yazıyı da okuyunca zender'in merakıyla girdim yorumhaneye.. 9 da bitecek mi... +sonsuza dek sürecek mi.. elbet sakıncası yok. merak sadece merak.

iki iki dört eder..:)

Adsız dedi ki...

ben sabırsızlıkla yediyi bekliyorum:))

Hakan Dinçer dedi ki...

Ben de keyifle okuyorum, Lost gibi olacak diye korkuyorum sürekli sıradaki sayıyı bekler durumda bulacağım kendimi :(

7.oda dedi ki...

zender; kaça kadar sayacağım.. tabiki rakamların sadece tek başlarına değeri olan sayılar bitince ben de suracağım :)

tuzluk; :) sonusuza kadar.. o zaman rakamlar dışında yazı yazamam ki ama :) bu arada yeni fotoğrafına bayıldım :)

anginapektoris; ben de sabırsızlıkla 7 yi bekliyorum :)

martinmystere; Lost gibi :)) ah nerde o kabiliyet.. locke ve babasının karşılaşmasında kaldım sıradakini bekliyorum ben de.. ama bu arada siz de sıradaki sayıyı değil ama sıradaki yazımı beklersiniz :) yani hiç mahsuru yok benim için :)

Adsız dedi ki...

Aile sayımız:)