17 Ekim 2006

Crime & Investigation


dün.. yıllar sonra haftaiçi bir günü evde geçirdim..
tuhaf bir duygu bu..
öyle alışmışım ki haftaiçi o saatlerde evde olmamaya.. insana gerçekten tuhaf geliyor :)
hafif rahatsızlandığım için, sabah bölge müdürünü arayıp gelemeyeceğimi söyledim..
önce uyuyayım dedim.. uyuyamadım..
hep öyle olur zaten.. işe gittiğim günlerde 5 dakika fazla uyuyabilmek için çırpınan ben, uyuma olanağım olan zamanlarda da uyuyamam işte..
neyse.. madem uyuyamıyorum yatakta kalmanın bir anlamı yok deyip salona tv nin karşısına gidip yattım.. hava da soğumuş.. üstüme bir battaniye.. heyecanlandım.. sabah sabah evde hiçkimseler yok ve ben keyif yapacağım tv karşısında sandımmm..!!!

ev hanımlarına acıyorum..
evet artık kesinlikle acıyorum..
eskiden oohh derdim ne güzel; sabah erken kalkmak dertleri yok.. bütün gün 10 saat kadar bir sandalyenin üstünde oturmak zorunda değiller, elalemin ağız kokusunu çekmek zorunda değiller, akşam evde çocuklarıyla ilgileneceği saatte yorgun değiller, sabah kalkmayacakları için gece istediği saate kadar ayakta kalabilir vs.. vs…

hastayım, halsizim, canım kitap okumak istemiyor.. uzanıp tv keyfi yapmak istiyor..
sırayla kanalları dolaşıyorum.. karşıma ilk show tv çıkıyor, sabah programı, konuk kim falan diye bile bakmadan değiştiriyorum.. atv.. sabah programı, kanal d.. sabah programı, star.. sabah programı.. yuhh diyorum .. yani 4 büyük kanalımızda da aynı şey var.. yani seçim şansı yok.. yani seçim şansı hangisini izleyeceğinle ilgili sadece..
Veee hangisi unuttum şimdi.. kanalın birindekine bakıyorum.. aydının programıymış!!! Ahu tuğba ve bikaç adam kavga ediyorlar.. ama nasıl bir kavga!!! Komedi programı gibi!!! Telefondaki adam diyor ki nasıl bi kadınsın sen yanındaki adamın k..çının dibine oturmuşsun uzaklaş ordan!!! Ahunun yanındaki adam bunu duyunca küplere binmek suretiyle ve bikaç laf ederek ahuya daha da yaklaşıp sarılıyor. Kardeşim o benim diyerek falan… ardı arkası kesilmiyor bağrışmaların, kimse kimseyi dinlemiyor herkes aynı anda konuşuyor!!! Ve hatta arada hiç anlayamadığım bi şey de şu oldu.. konu hakkında görüşleri için seyircilere soruyorlar!!! Ve seyirciler de walla onlardan az değil, adama bi küfretmedikleri kalıyor, o böyle yapmalıydı, bu şöyle yapmalıydı… vs.. “yahu kardeşim sanane kimin ne yapacağından sen kendi yapacaklarını düşünsene” magazin basını hakkında söyleyecek bi dolu lafım var arkadaşlar ama emin olun sabah kadın programları sollamış durumda her şeyi :)
Ben bağrışmalardan yorulup kanalı değiştirdim.. hangi kanaldı yine unuttum şimdi.. karşıma seda sayan çıktı.. orda da durum farksız.. bikaç ay önce patronu tarafından işkence edilen, hatta bu işkenceye anne ve abisinin seyirci kaldığı bi kızcağız vardı ya.. haberlerde hepimiz şok ola ola küfrede küfrede izlemiştik.. işte o işkenceci adamın karısı çıkmış programa, elinde fotoğraflar mektuplar falan.. meğer işkenceci adamla işkence mağduru kızın yıllardır ilişkileri varmış!!! Telefonla katılanlar seyirciler sorular vs..
Offfff
Offfff
Offfff
Ben dayanamayıp kapattım kanalları ve ağustos ayında digitürk aldığımızdan beri sürekli izlediğim kanalımı açtım.. Crime & Investigation .. evet ağustos ayında 5 tane belgesel kanalını izleyebilmek için digitürk almıştık.. ne iyi etmişiz gerçekten de.. şimdi akşamları izlenilen kanallar belli.. bu 5 belgesel kanalı arasında gidip geliniyor.. ama ben crime kanalına bitiyorum. Ve açtığım zaman başından kalkamıyorum. Psikopat mıyım neyim diyorum bazen :) ama ben kesinlikle yanlış meslek seçmişim.. hani hep denir ya "bir daha dünyaya gelsem" diye.. hıh işte tam de böyle.. bir daha dünyaya gelsem kesin ya dedektif olurdum, ya da adli delil uzmanı falan olurdum.. bu kanalı hiç izlemeyen varsa mutlaka bir gün de olsa izlesin derim.. muhteşem gerçekten de.. ya da dediğim gibi ben psikopatım :) bir sürü program var kanalda.. ama "suç ve ceza" programı benim en sevdiğim.. en sevmediğim ise "kapanmayan dava dosyaları" programı.. sonu yok.. deliller yetersiz, katiller bulunamamış vs.. öyle yarıda kalıyor olay.. bu yüzden sevmiyorum.. ama "suç ve ceza"da.. olay mahallinden delillerin nasıl toplandığı, hangi delillerden hangi sonuçlara ulaşıldığı, katil profilleri, yakalanmaları ve dava sürecinin tamamı.. gerçekten detaylı bir program.. şamata yok, süsleme yok, bağırıp çağırma yok, saçma sapan konuları dünyanın en büyük meselesiymiş gibi göstermek yok..
gerçekler, araştırmalar, adli bilim, davalar..
neyse.. çok övdüm sevdiğim kanalı :)
ben yine paşa paşa gittim crime & investigation ı açtım ve oohh işte tv keyfi:)

şu ev hanımlarına acıma meselesi..
ne yapabilirler ki diye düşündüm..
ne yapabilirler..
gidip Ntv, Cnbc-e yada CnnTürk mü izleyecekler sanıyorsunuz her gün???
Hayır.. işte bu dört büyük kanalın birinden birini seçip izliyorlar..
veya dönüşümlü olarak hepsini..
insanın psikolojisinin bozulmaması imkansız gerçekten de..
her gün.. her gün..
ne diyebilirim.. işleri gerçekten zor..
sanırım onlar da bir süre sonra alışıyorlar bu programlara ve hatta bağımlısı haline geliyorlar sürekli takip ederek..
zooor..
çok zor..

(NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kanalı izlemedim hiç de.
Discovery'de FBI Files'a takılırım ara sıra. enteresan şeyler oluyor orada da.

7.oda dedi ki...

oo FBI Files, crime and investiagtion ın yanında inan hiç kalır rehavet.. bi izlesen anlayacaksın ne demek istediğimi..:) özellikle seri katiller bölümü var ki yazımda bahsetmeyi unutmuşum.. bu seri katilerin psikolojik profilleri falan.. müthiş yani tek kelimeyle :)

Adsız dedi ki...

Bloguma yazdığınız yorum için teşekkür ederim öncelikle. Eksik olmayın. Güzel sözleriniz için ayrıca teşekkür ederim.

Blogunuza da epey göz attım. Takip etmeye karar verince de bağlantılarıma adresinizi ekledim. Onu da belirtmiş olayım.

Geriye ne kaldı, başka ne diyecektim? Not almıştım, notlar kayboldu iyi mi? Ha tamam, sigarayı bırakma kararınızı da alkışlıyor ve aman iradenize sahip çıkın diyorum. Şu an bir dostum sigara yüzünden üç haftadır hastanede. Ziyaretien gidiyorum ve hala sigara içiyor.

Televizyon konusunda da haklısınız. Ben sadece film ve maç izliyorum. Başka da bir işe yaramıyor zaten.

Son olarak şunu da ilave edeyim. İzmir'e bir defa gittim. Bu yaz. Kordonda bir fotonuz var, dikkatimi çekti.Sanki İzmir 'i yeniden içimde hissettim.

Eh benden bu kadar. İzin isteyeyim ben. Ama yine gelirim.

Kendinize iyi bakın.

7.oda dedi ki...

sevgili butterflyvalley :) ben de ekledim sizi anahtar deliğime :)
ama ben sizin kadar üretken değilim.. zira siz günde 3-5 yazı ben ise ayda 3-5 yazı yazıyorum :)

notları buldunuz mu :)
evet 12. gün de bitti sigarasız. duello bu :)

tv konusu.. ben film de maç da izlemiyorum :) maçlar malum.. biz kadınların çoğunun pek arası yoktur.. filmlere gelince.. filmleri dublajlı izleyememe gibi bir takıntım var.. bir ara anlatırım nasıl başladığını bu takıntının.. cnbc-e haricinde hiç bir kanal orjinal dili ile yayınlamıyor filmleri.. bu sebeple film de izlemiyorum anlayacağınız. ama dvd deyince kopuyor işte herşey :) tv bende sadece müzik ve belgesel kanalları için çalışıyor :)

izmire ilk kez bu yaz gittiyseniz.. siz kordonun eski halini bilmiyorsunuz.. öyle güzeldi ki öyle güzel.. şimdi ettiler içine kordonun.. tamamen değişti..
izmir.. güzeldir.. güzel şehir..
fotoğraf.. konak da çekildi :) bu arada flickr dan bahsediyoruz sanırım..

eh yine bekleriz :) hayır önceden bi haber verseniz börek falan yaparım yani :)

Adsız dedi ki...

kendini teleizyona gommek yani
tek gozu kalmis canavara ?
herhangi bir kadının baskasının kıcının dibinde oturup oturmayacagına karar verebileceğini sanan insanlara maşa olmak !!!
cidden kotu birsey ..

Battaniyenin sıcaklığına değinmek gerekirse..
elleri dışarıda bırakıp usumedikten sonra..
cukulatalı ve yanında kahve varsa
istifa ettim bile... :D

Adsız dedi ki...

ci kanal�n�n bende s�k� takip�isiyimdir...dedi�iniz gibi insan e�er televizyon keyfi yapmak istiyorsa mutlaka ci ye u�ramal�...benimde en sevdi�im programlar,biyografiler ve ilk 48saat.......iyi seyirler;)