17 Temmuz 2006

ödünç zamanı olan var mı..


insan çok gezince.. değil yazmak.. sitesine girebilecek zamanı bile zor buluyormuş.. 4 gün Erdek, 3 gün Bursa, 3 gün İstanbul .. şimdi yine bikaç gün sonra Erdek..
şikayet etmiyorum tabi ki de.. gezmekten kim şikayet etmiş zaten:) ama kendimi de rahatsız hissediyorum yazmayınca..

içimdeki kabaran coşkular beni hep yollara dökmüştür zaten.. seviyorum yolculukları.. neyle olursa olsun.. ister harika bir arabayla.. ister otobüsle.. ister deniz otobüsüyle..

özlemişim de hem yollara dökülmeyi..
hele hele istanbulu öyle özlemişim ki..
doya doya bindim vapurlara, deniz motorlarına.. midye dolma mı da yedim, içtim de, gezdim de :) arkadaşlarımı da ziyaret ettim..
babam ve oğlum u bi daha izleyip bi daha ağladım :)
donnie brasco yu izleyip, pacino yu öyle ezik bir karakterde görerek içimi sızlattım,
22 tane yeni dvd aldım kendime.. uzun zamandır aradığım bulamadığım tüm filmleri buldum neredeyse.. requiem for a dream, çölde çay, sex lies and videotapes, dont look now, heat, itiraf vs.. sonra güzel elbiseler de aldım kendime.. arbyssssss yedim :) kardeşime yeni ev bulduk taşınması için, üsküdara gittim sonra ilk kez.. güzelmiş Üsküdar da.. sonra mecidiyeköy profiloda gezerken; istanbula geldiğimi haber vermediğim arkadaşlarımdan birine yakalandım!! “demek istanbuldasın” diye cepten bir mesaj geliverdi!!!
Ha bu arada dönüşte yeni bir kitap okumaya da başladım..
YABANCI .. albert camus nün bir kitabı.. epey sürükleyici başladı.. deniz otobüsünde 67 sayfasını okumuşum.. bakalım bi daha ne zaman zaman bulup okuyacağım devamını:)
zaman zaman zaman.. sitem için zaman, fotoğraflar için zaman, kitaplar için zaman, müzik için zaman, filmler için zaman.. gezmek için zaman.. :)
fazla zamanı olan var mı acaba??

(OI VA VOI - LADINO SONG)

5 yorum:

amygdala dedi ki...

malesef canim, bu dunyadaki en adil sey ve her insana esit olarak dagitilan seydir zaman, ne bir fazla ne bir eksik, herkesin hakki ayni : )))
p.s: Istanbul'a geldin ve haber vermedin alacagin olsun (:

7.oda dedi ki...

çok uzun zamandır gelememiştim istanbula kaptan, bu yüzden biçok arkadaşıma haber vermedim. ZAMAN yetmeyecekti:)))) gördün mü bak zaman lazım diyorum kimse duymuyor:) bi dahaki geldiğimde içerim bi kahveni:)

7.oda dedi ki...

söylemeeee sakınn:)) o zaman okuyamam ki ben kitabı :)

7.oda dedi ki...

evet hakkaten.. seni ilk keşfettiğim ilk okuduğum yazındı hatta 30 saniye.. bu arada.. dün akşam heat i izledik. ilk kez izledim ben bu arada. bahsettiğin cümle filmde 2 yerde kullanılıyor. ben de filmde ilk kez duyduğumda, ben bunu nerde okudum nerde okudum diye dakikalarca düşündüm iyi mi:)) hatta film izleme arkadaşıma:), cümle başladığı anda ben cümlenin tamamını söyledim, bi yerde okumuştum diye:))
yaşlanıyorum.. hafızam artık biçok şeyi saklamıyor.. vurucu cümleler aklımda kalıyor.. ama kimden duyduğum kimden okuduğum siliniyor.. kişileri silme alışkanlığı başlattım kendimde..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » »