14 Haziran 2006


CEHENNEMİME ÇOK GELDİM
4.

ELLERİNDE ÖKSÜZ KALIYORDU YÜZÜM


Törensiz gömülen bir kayıp oluyordum kollarında..
Patlamış bütün mayınların suçlusu..
Yağmurlara zanlı kalıyordum..
Dumanlar içinde kendimi sana taşıyordum..
Yetiştikçe ben, yetişemedikçe sen kuyu ya kan gibi düşüyordun..
Şarkılar uzaklara, sevdamız dağa büyüyordu..

Karalarımı bağlayıp zılgıtlarımla gitmeli miydim??
Sabrım tespih tanelerinde söndü..
İhtiyar bir öykücünün ezberinde aradım seni..
Bir varmış bir yokmuş a düştüm..
Ömrüm sanki barbarlardan kalan bir masal..
Ömrüm, gidersem kesilmiş suydu..

Ömrüm geceden kısa olsun istedim..
Olmadı..

Cam sana çok yakındı..
Bana kırık bulutlar kaldı..


-Fadıl Öztürk-
(RAMMSTEIN - EIN LIED)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk kez bu gün girdim sitene ve sanırım sıkı takipçin olacağım. Bu güne kadar iyi yazdığımı zannederdim,durup bi daha düşünmem lazımmış.