6 Haziran 2006

2. biz birbirimize yolcuyduk..


CEHENNEMİME ÇOK GELDİM
2.

BİZ BİRBİRİMİZE YOLCUYDUK

İçindeki karanlıkta sigaram sönüyordu..
Sence bir dehlizin dibine kadar gitmekti aşk..
Dehlizlerin, ortaçağdan kalma keşişlerin tanrı uğultusuydu..
Uğultuları ıslıkla geçtik..
Boynumu ipine asmıştım, saçlarına savrulan hayatımı rüzgarla..
Konuşmasak gözlerimiz yıkar sandık..
Yıkarız sandık bütün aşkların hareket saatini..
Uzakların önemi yok, gelirim
Üşümesin bir kuş, en fazla ölürüm, dedim..
Olmadı…


Durmadan geceydi, bilet kesmiştim istanbul’a..
Ay tuttu yüzümü, gözlerim söndü..
En fazla unutulurum..
Uzaklar çok utansın dedim ve bir mevzi düştü..
Kazılmış siper, tüfeğine yaslanmış bir ölü, boş kovanlar..
Ve elinden düşmüş uzak kentlere yolculuk saati..
Ölüleri ancak bu saatler örter..
Ay tuttu yüzümü, üstüme istanbul’u örtün..
Sınıra vurdum, bedenimde bir damla kan yok, yok!..

Cam sana çok yakındı..
Ömrümü cam kırıkları üstüne yazdım..


-Fadıl Öztürk-
(Nusrat Fateh Ali Khan - Sanson Ki Mala Peh Simroon Bhajan)

7 yorum:

Eray Endeş dedi ki...

face of love beni en etkileyen parçası.
filkmden mi sözlerden mi emin değilim.

Adsız dedi ki...

slm. Blogun çok güzel ve ilginç. Başarının devamını diliyom k.i.b erkanbey

amygdala dedi ki...

-en fazla olurum dedim.. olmadi- uzuntuyu ve sevinci duydum, ruh haline gore sevinirsin veya uzulursun bunu okuyunca,

-Ay tuttu yüzümü, üstüme istanbul’u örtün- boyle yagmurlu yaz aksamlarinda hafif usuyerek ince pikenin altinda uykuya dalmak kadar keyifli olmus.
ama ben istanbulu ortu yapip ustune ortecek kadar derin dusunmemistim su ana kadar :) sayende o nasil bir duygu onu da ogrendik :)

amygdala dedi ki...

haa bir de; bu "cam"i bi yerlere bagliycak misin siirin sonunda diye merak ediyorum :)) (yine "can" gordum ilk okudugumda aklim "can"a kaciyor :))

Adsız dedi ki...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

aydark dedi ki...

aydınlığı kaç gecer,karanlığa kaç kalır...
güneşin batışı karanlığın hükümranlığında,sayılan sayıların hükmünü kesmişler keşişler...
dumanından tüten, karşı köyün kavalcısı anlamazlıktan gelir...
en kuytu yerlerde dolaştığın bir diyarın oradaysan...
özlem ateşin, ateş sen olur...

yazın yine formunda devam ediyor... saygılar....

Adsız dedi ki...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»