1 Nisan 2006

kitaplarım..


İkinci kez ebeleniyorum :)
sevgili Derin İz (bakınız: anahtar deliği) tarafından..
hoş bir heyecan yaşatıyor nedense ebelenmek bana:)
çocukluk günlerimi hatırlattığı için sanırım..

ama merak ettiğim bir şey var..
o da ilk ebeleyen kişi..
herkes birbirini ebeliyor ya.. peki ilk ebe kendi kendini mi ebe ilan ediyor..??
"bugün canım ebe olmak istedi, kimleri nasıl ebelesem acaba" şeklindeki ruh hali mi başlatan bu sevimli oyunu..??
kendini ebe ilan etmek..
bazen zor gibi..

Gelelim konumuza..
ne çok kitap var oysa top 10 a girecek ama..
hep öyle olur ya .. soru aniden gelince insan bi şaşırır onca sevdiği arasından hangisini seçeceğini..
ben de öyleyim şu an.. sanki birini yazmazsam bana küsecekmiş gibi..
biliyorum sonradan “keşke şu kitabı da yazsaydım” ya da “aa bu kitabı nasıl unutmuşum ki” diyeceğim bir sürü kitap çıkacak..

şimdi..
hemen ilk aklıma gelenleri sıralıyorum..

1. Kanatlarını Arayan Kadın – Şahika Egeli
2. Sana Gül Bahçesi Vadetmedim – Joanne Greenberg
3. Boşluk – Jerzy Kosinski
4. Nü Peride – Hakan Akdoğan
5. Rüyalarını Ver Bana – Haşmet Babaoğlu
6. Kara Kitap – Orhan Pamuk
7. Nietzsche Ağladığında – Irvin D. Yalom
8. Rakip – Emmanuel Carrere
9. Kadınlar – Charles Bukowski
10. Tanrı ile Sohbet – Neale Donald Walsch

Ebelenecek kişi aranmaktadır.. Tarafımdan ebelenmek isteyen herkeste elim..

(THE CARDIGANS - ERASE)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kitaplar güzel..kadınlar ı sewmeniz de..nasıl edindiniz acaba..ebelendiniz:)))

7.oda dedi ki...

:)))))))))
evet ebelendim mi sobelendim mi bilmiyorum şimdi bu durumda..
nasıl edindim sevgili bukowski nin kitabını?? uzaklarda bir arkadaşım bana ısrarla bu kitabı okumam gerektiğini söyledi hep.. sonra baktı ki ben inatla kitabı almıyorum.. kendisi alıp kitabı kargoyla gönderdi bana.. e napalım mecbur okuduk tabi biz de.. iyi de yaptık.. şimdi bir teşekkür borçluyum ona.. dağarcığıma böyle bir bakış açısı kazandırdığı için..

rimedzo dedi ki...

ebelenirken elini değmen gerekir ki ebelik elinin üzerinden değdiğin kişiye geçsin, söz konusu olan kitapların hakkında ebelenmekse ebelenecek kişiyi buldun :))) çünkü sen elini değdiğinde; kitaplarla beraber senin algıların, birikimlerin ve duyguların da geçecek... sen uzat elini...