7 Nisan 2006

bana dair..


Yine Ebeledin beni Derin İz :) bir gün ben de ebeleyeceğim seni !!

*En beğendiğiniz huyunuz: Coşkulu oluşum..
*Hiç beğenmediğiniz huyunuz: Sinirlenince gözümün hiç bişeyi görmeyişi
*En beğendiğiniz yeriniz: Gözlerim
*Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Memelerim :)
*Çantanızda mutlaka bulunmalı: Telefonum, sigaram, anahtarlarım, not defteri ve kalem, cüzdanım, çukulata
*Çantanızda asla bulunmaz: bulunması gerekenler dışındaki herşey
*Arabanızın markası: yok
*Hayalinizde ki araba: Olmazsa olmazı : çok iyi bir ses sistemi arabada: şöyle böğürtüleri kaldırabilecek kadar iyi. E bir de siyah bir cip olsa ne iyi olur..
*En sevdiğiniz yemek: Deniz ürünlerinin hepsi, salatalar ve cacık
*Hiç sevmediğiniz yemek: Bamya, kereviz, vb..
*En sevdiğiniz hayvan: At ve martı
*En korktuğunuz hayvan: Şimdiye kadar karşılaştığım hayvanlardan Örümcek
*Kullandığınız parfüm: Her zaman Dior ADDICT
*Kullandığınız cilt bakım ürünleri:
Yok ki :) aklıma geldiğinde evde ne varsa onu kullanıyorum. Dove ya da annemin değişmeyen kremi arko.
*Her gün mutlaka yaparsınız:
7.oda ma uğramak ve flickr dan gelen İngilizce yorumları anlamaya çalışarak ardından İngilizce cevaplar yazmaya çalışmak
*Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Maillerime bakmak. (şimdi baktım da 121 okunmamış ileti birikmiş posta kutumda)
*Karanlıktan korkar mısınız? Hayır, aksine çok severim.
*Korkutmayı sever misiniz? Hayır, zaten istesem de beceremem ben öyle şeyleri.
*Giyim tarzınız: Spor, spor, spor.. ama toplantı ve resmi görüşmeli günler mecburen değişiyor. yine de resmi kıyafetin içerisinde bir yerden bir aykırılık sokmam lazım..
*Asla giymeyeceğiniz: İnce ve yüksek topuklu ayakkabı ve uzun etek
*Cep telefonunuzun markası: Nokia
*Bilgisayarınızın markası : Toplama:) sevgili “
büyüksün abi” topladı walla..
*Karşı cinste aradığınız özellikler : Birikimli ve tutkulu olsun .. bu iki özellik birden aynı kişide mevcutsa zaten gerisi gelir. he bir de KARANLIK olsun..
*Karşı cinste hoşlandığınız tip : Keskin ve serd bakışları olan.. bön bön aptal gibi bakmayan bir tip ..
*En beğendiğiniz oyuncu: Türklerden Fikret Kuşkan, ecnebilerden Al Pacino..
*Benzetildiğiniz bir oyuncu : Başkalarına sormak lazım kime benzediğimi..
*Film çevirmek istediğiniz bir ünlü : Daha sahte bir gülücük bile atamazken ben.. Benden oyuncu olmaz. Dolayısıyla beğendiğim bir ünlünün karşısında niye rezil olayım ki:)
*Başka bir şey yapmak istediğiniz bir ünlü: Haşmet Babaoğlu yla bir sohbete hayır demezdim..
*Tuttuğunuz takım: Yok
*Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: Yüzme
*En büyük hayaliniz: İçi kitapla dolu olan, müziklerini kendimin seçtiği bi kafem olsun.. dekorunu da ben yapayım. İsteyen kitabı seçip kahvesini içerken masasında okusun.. isteyen sadece müziğe bıraksın kendini..
*Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: En büyük hayalim kitapkafesi hariç hepsi.
*Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık : Bungee Jumping vb.
*Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Kendini Yazmaktan daha büyük bir çılgınlık var mı ki?..

(CREMATORY - TEMPLE OF LOVE)

10 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

ebe sobe oyununda direk aklıma sen geliyorsun. ben ebelendiysem bil ki sen de ebelendin :)(:

Erol dedi ki...

şükür ki, beni ebelemedin. ne kadar sevindim anlatamam. anlatamayacağıma göre, nokta.

Asuman Unsal dedi ki...

:)(:

aydark dedi ki...

ah be yedincioda arkadaşım şamar oğlanına döndük gelen ebeliyor giden neyse bakacağız bi çaresine derin iz arkadaşımız sağolsun :))

Erol dedi ki...

"spor giyim" ismini hiç sevmiyorum. şeye benziyor, eee, heh şuna ; boş zamanlarınızda neler yaparsınız? kitap okumak, müzik dinlemek gibi bi'şey işte SPOR giyim demek. şiir ismini de hiç sevmem mesela. bu da bi örnek.

7.oda dedi ki...

derin iz, hiç çekinmeden ebeleyebilirsin beni:) ben sevdim bu ebeleme işini:) bazı büyüksün abiler gibi "beni ebeleme ben sevmem öyle şeyleri" demiyorum:)))

erol, aslında seni ebeliycektim ama baktım aynı gün merve tarafından ebelenmişsin!! yok dedim fazla üstüne gitmeyelim :))

blackelem, ben erolu kesin sen ebelersin diye düşünmüştüm aslında:)

aydark, daha benden çekeceğin var gibi görünüyo:)

erol, "spor giyim" yazmamışım "spor spor spor" yazmışım.. ama yazabilirdim de.. nasıl anlatacağız ki başka. adamlar uğraşmış yıllardır ayırmışlar kategorilere: spor, resmi, klasik vs.. diye.. sen ne anlarsın modadan :) nasıl giyindiğimizi yazabilmenin başka yollarını öğret bari o zaman da kullanalım güzel kelimeleri:)

Erol dedi ki...

sevgili oda, yedinci oda.
ben sana bir şey demedim ki. sen feminist misin ya hemen üstüne alındın olmuyor böyle bak halla halla, halla halla :)
zaten ben gördüm ki sen kıvranmışsın spor giyim yazmamak için ve spor spor spor demisşin. bu noktada tebriklerimi sunuyorum, nereye koyayım. şu vazonun içine koydum bak güzel durdu. açtı odayı:) aklıma her ne kadar napolyon geldiyse de, spor spor spor diyen kişi olarak tarihin tozlu raflarına yollanıyorsun :)
hayırlı yolculuklar. :)

7.oda dedi ki...

:)))))))) takılırım ben arada sana bilirsin :)bugün neşem de pek yerinde.. bu arada sabahtan beri mailine bakmadın sanırım sen. bi soru sorduk. yönetici falan seçilmişiz flickr'da ne yapıcammm şimdi diye!

Erol dedi ki...

maillere baktım da, cevap yazmak için bir iki bi'şeye bakayım dedim ama işler beni sardı sarmaladı. zaten bilgiye de ulaşamadım. burdan diyim ben sana, bilmiyorum yönetici olunca ne olur ama, sanırım oturup gelen fotolara bakarsın, git daha güzelini çek öyle gel falan dersin. bi daha bu ve benzeri şeylerle karşıma gelme dersin. arada bir WOW dersin.. :))

Adsız dedi ki...

hossun sen tek kelime ile... cok hem de...