1 Mayıs 2006

ad..


bir gece yarısı kelimeleri birleştiremediğim için ağlayıp dururken..
bir erkek çaldı kapımı..
atını çitlerime bağlamıştı..
uzun siyah bir pelerini vardı..
bu kelimeleri o birleştirdi bana..
ben de bir yıl sonra adını unutacak olursam onun olmaya söz verdim..
bir yıl geldi geçti..
nedir ki ad dediğin ??
bir adı akılda tutmaktan kolay ne var ??
kelimeler uçup gidebilir mi ki aklımdan ??
adın… ölsem bile dudaklarımı tutuşturur..
yine de adını unuttum gitti işte..

(THERION - AN ARROW FROM THE SUN)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sendin damarlarımda dolaşan sıcak kanım. sendin benim aynadaki aksimden farkım? ama bilmeden aynadakini nasıl mutlu olabilirdim..

drk... dedi ki...

bu "satagut" u gormek isterdim..damarlarında dolastıgını dusunen adamı gormek isterdim...

eXi Le dedi ki...

Ey SözLErimi dErEn hüzünLü GüzeL..
Bu KaranLık ŞehirdE Başımı yasLadığım Bir Senin Adındır..